×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در حالی که برخی رسانه‌ها از شناسایی افراد مهاجم به خودروی حامل زندانیان در کرج خبر داده بودند، سرپرست دادسرای جنایی این شهرستان گفت که این افراد متواری‌اند و تلاش برای شناسایی آنان همچنان ادامه دارد.

علی‌ اشرف  در مورد حمله افرادی مسلح در روز سه‌شنبه به خودروی حامل چند زندانی در شهرستان کرج و به شهادت رسیدن مامور مراقب زندانیان در جریان این حادثه، تصریح کرد: دایره ویژه قتل آگاهی مشغول پیگیری برای شناسایی مهاجمان است و بازپرس شعبه ۲۱ دادسرای جنایی کرج نیز به‌طور ویژه این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی افزود: زندانیانی که خودروی حامل آنان مورد تهاجم افراد مسلح قرار گرفته است، پرونده‌ها و اتهامات مختلفی داشته‌اند که با یک دستگاه مینی‌بوس برای محاکمه از زندان مرکزی کرج به دادگستری این شهر در حال انتقال بودند.

سرپرست دادسرای جنایی کرج در تشریح این حادثه اظهار کرد: مهاجمان با دو خودروی زانتیا و پیکان در صحنه حاضر شده‌اند و اقدام آنان به این ترتیب بوده که راننده خودروی پیکان در زیرگذر محمدشهر اتوبان قزوین ـ تهران با مینی‌بوس حامل زندانیان یک تصادف ساختگی صورت داده، سپس یک نفر با اسلحه‌ کلاشنیکف داخل مینی‌بوس رفته، مامور مراقب را از ماشین بیرون انداخته و با شلیک گلوله او را به شهادت رسانده، سپس سوار بر خودروی زانتیا به همراه دیگر همدستان خود متواری شده است.

به گفته وی هیچ کدام از ۱۰ زندانی‌ای که داخل مینی‌بوس بوده‌اند، نتوانسته‌اند فرار کنند.