×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۵۴ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن ۲۸ ساله در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه حق طلاق در دست من است، گفت: شوهرم هیچ‌گونه مشکل روحی و جسمی نداشته و اصلاً به رفت و آمد من کار ندارد ولی من از این وضع خسته شده‌ام چرا که شوهرم را نسبت به خود بی‌تفاوت می‌دانم؛ در واقع او از روی محبت مرا آزاد گذاشته است ولی من این محبت را نمی‌خواهم.

وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، ادامه داد: شوهرم اصلاً از هیچ کدام از رفتارهای من ایراد نمی‌گیرد؛ گاهی رفتار خود را تغییر می‌دهم تا از من ایراد بگیرد ولی او در عین خونسردی، پر محبت نیز هست و ایرادی از من نمی‌گیرد.

زن در حضور قاضی دادگاه گفت: گاهی آنقدر داد و فریاد کرده و غذا را می‌سوزانم تا شوهرم ایراد بگیرد ولی او اصلاً اهمیتی نداده و مثل همیشه پرمحبت است و من در حال حاضر دیگر نمی‌توانم این زندگی را تحمل کنم.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و با بیان اینکه من همسرم و زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم اختلافی بین ما پیش بیاید، گفت: با همه رفتارهای همسرم کنار آمدم و نگذاشتم که کوچکترین مشکل و اختلافی در زندگیمان پیش بیاید و همیشه کوتاه آمدم ولی امروز به دلیل گذشت و محبتم به دادگاه کشانده شده و متهم به محبت افراطی هستم.

زن بار دیگر در مقابل قاضی افزود: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که تحمل زندگی در کنار او را ندارم.

قاضی این شعبه حکمی صادر نکرد و طرفین را به مصالحه دعوت کرد و جلسه را پایان داد.