×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فردی که متهم است نامزد سابق خود را ربوده و پس از آزار و اذیت او اقدام به سرقت از وی کرده است، با دستور دادیار جنایی تهران تحت پیگرد قرار گرفت.

دوشنبه هفته گذشته مردی میانسال طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مدعی شد فردی با زور سوار اتومبیل خواهرش شده و او را با همان اتومبیل ربوده است.

با ارجاع شکایت به دادسرای امور جنایی تهران، قاضی خاکی دادیار شعبه سوم دستور یافتن دختر ۲۷ ساله به نام مریم را صادر کرد اما دو روز بعد، این دختر جوان به خانه بازگشت و پرده از راز ربوده شدن خود برداشت.

مریم صبح امروز (شنبه) با حضور در دادسرای امور جنایی تهران به دادیار شعبه‌ی سوم گفت: ‌حدود دو سال قبل از طریق یکی از دوستانم به شرکت فردی به نام مهدی جهت اشتغال به کار معرفی شدم. از آنجا که قصد داشتم از شهرستان به تهران بیایم و شرکتی هم که به آن معرفی شده بودم حقوق خوبی می‌داد، راهی تهران شدم و در این شرکت شروع به کار کردم.

مدتی بعد ابراز علاقه‌های مهدی شروع شد و زمان زیادی طول نکشید که من هم به او علاقمند شدم و نهایتا به عنوان نامزد با یکدیگر صیغه محرمیت خواندیم.

وی ادامه داد: مهدی پسر بدی نبود اما کم کم متوجه انحرافات اخلاقی او شدم و بعد از مدتی دریافتم که او معتاد است. پس از اطلاع از این موضوع، به او گفتم که همه چیز تمام شده و به همین علت از او جدا شدم. بلافاصله پس از تسویه حساب با شرکت راهی شهرستان شدم اما در تمام این مدت مهدی اقدام به تهدید می‌کرد و برایم مشکل ساز بود.

مریم گفت:‌ چند روز قبل، به خیال این‌که دیگر مهدی من را فراموش کرده، برای انجام کاری به تهران آمدم.روز حادثه، پس از آنکه کارم تمام شده بود به سمت منزل برادرم رفتم که ناگهان دیدم مهدی جلوی خانه‌ی او ایستاده و کشیک می‌دهد. تا به خودم بیایم دیدم که به زور سوار ماشینم شد و مرا روی صندلی سمت راست پرت کرد.بعد با سرعت از محل دور شد و من را به خانه‌اش برد.

دختر جوان ادامه داد: بعد از چند ساعت به زور من را به یک عابر بانک برد و مبلغ یک میلیون تومان از حسابم به حساب خودش انتقال داد. سپس به خانه‌اش رفتیم و روز ۱۳ بهمن بعد از بستن دست و پایم شروع به آزار و اذیت کرد و در همین حال از کار خودش فیلمبرداری می‌کرد و بعد با این تهدید که اگر او را لو بدهم فیلم را پخش می‌کند، مرا در یکی از خیابان‌ها رها کرد.

 در پی اظهارات تکاندهنده‌ی این دختر جوان؛ قاضی خاکی، دستور بازداشت مهدی را صادر کرد و پرونده را جهت اجرای دستورات قضایی در اختیار ماموران آگاهی قرار داد.