به اطلاع کلیه وکلاء محترم به جز استان تهران میرساند طی هماهنگیهای به عمل آمده تمدید دفترچه وکالت برای سال آتی از طریق دفاتر استانی انجام میگیرد.لذا جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز و دریافت فرم تمدید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت تمدید سالانه
تکمیل فرم ثبت نام
وکلاء محترم می توانند فرم مذکور را از طریق سایت مرکز یا دفاتر استانی تهیه نمایند.
واریز مبالغ ذیل:
|
مبلغ واریزی |
مبلغ واریزی مربوط به ابطال تمبر در واحد تمبر دادگستری |
از بابت یکسال تمدید |
هفتصدوپنجاه هزارریال |
پایه ۱ دو میلیون ریال |
پایه ۲ یک میلیون ریال |
||
از بابت ۲ سال تمدید |
یک میلیون و پانصد هزار ریال |
پایه ۱ چهارمیلیون ریال |
پایه ۲ دومیلیون ریال |
توضیح۱) شماره حساب مرکز
شماره حساب سیبا مرکز جهت واریز مبلغ تمدید ۰۱۰۵۴۹۷۶۵۶۰۰۵ بنام هیأت اجرائی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه
توضیح ۲) ابطال تمبر الزاماً می بایستی از طریق واحد تمبر دادگستری صورت پذیرد و مبالغ ستون (۲) نیز به شماره حساب این واحد واریز می گردد.
توضیح ۳) ارائه گواهی مفاصاحساب مالیاتی مربوط به پرداخت مالیات شغلی سال ۱۳۸۷
توضیح ۴) تائیدیه واحدمعاضدت قضائی دادگستری و یا دفتر هیأت مدیره در خصوص همکاری سالانه با واحد معاضدت
کلیه وکلاء محترمی که دفترچه وکالت ایشان تا مرداد ۱۳۸۹ دارای اعتبار می باشد موظفند نسبت به انجام تمدید سالانه طبق برنامه زمانبندی اعلامی اقدام نمایند.
افراد مشمول می بایستی پس از تکمیل مدارک فوق جهت انجام تمدید نسبت به تسلیم این مدارک به دفتر هیأت مدیره استان مربوطه اقدام نمایند.
دفتر هیأت مدیره استانی موظف است پس از بررسی مدارک ارائه شده و تائید رئیس یا نائب رئیس هیأت مدیره نسبت به ارسال این مدارک به مرکز طی برنامه زمانبندی اعلامی جهت تائید نهائی و مهر و امضاء مرکز اقدام نماید.
انجام فرآیند تمدید صرفاً از ناحیه دفاتر استانی انجام می گردد. لذا از مراجعه حضوری به مرکز در این خصوص جداً خودداری شود.
https://lawyernews.ir/?p=747