×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

avaeنشست نمایندگان بسیج دادگستری استان تهران با حضور سیدعلیرضا آوایی در سالن ولایت واقع در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد.

علیرضا آوایی رییس کل دادگستری استان تهران طی سخنانی در این نشست اظهارکرد: اگر بخواهیم حرف دلم را در خصوص بسیج به شما مطرح کنم و تعریفی از آن ارائه دهم می‌گویم بسیج یعنی تمامی خوبی‌ها و ارزش‌ها. آنچه من از صفات بسیجیان در دوران دفاع مقدس دیده‌ام اخلاص، زهد، بی‌ادعایی، مهربانی و عشق به ولایت بوده و بسیج با این محتوا ماندگار است والا صرف تشکیل جلسات که البته آن هم حقیقتا لازم است ما را به سر منزل مقصود نمی‌رساند. بسیج یک فرهنگ و یک محتواست و تا زمانی که بسیجیان متخلق به خلقیاتی که عرض شده باشند، زنده و پر فروغ‌اند.

وی در ادامه اظهارکرد: عزیزانی که در بسیج دادگستری افتخار خدمت کردن دارند، چنانچه از همه پرسنل، کاردان‌تر و فعال‌تر بوده و دست پاک، چشم‌پاک، مردم‌دار، مودب، باحیا و متواضع بوده و از جاذبه اخلاقی قابل قبول و مطلوبی برخوردار باشند، موجبات جذب سایرین را به بسیج فراهم می‌کنند و در صورتی که احیانا با غرور، بدخلقی و دافعه برخورد نمایند ریزش نیروهای نظام را باعث خواهند شد.

آوایی تصریح کرد: تلاش هر چه بیشتر بسیجیان دادگستری برای صیانت از پاکی و عدالت در تشکیلات قضایی وظیفه دینی و ملی آن عزیزان است و خلاصه اینکه هر که دلسوزتر و امین‌تر است و بیش از دیگران عشق خدمت به این کشور را دارد و با بندگان خدا مودب‌تر و مهربان‌تر است، بسیجی واقعی است.

در ابتدای این نشست، دکتر لطفی معاون قضایی رییس کل و مسوول بسیج دادگستری استان تهران نیز ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند بسیج گزارشی از عملکرد این نهاد مردمی ارائه کرد.