×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

«دانش پژوهان قرآنی سعی می‌کنند مردم را با زیبایی‌ها و مفاهیم عالی قرآن آشنا کنند که جوانان فهیم ما بدانند و بفهمند که امروز رو آوردن به اندیشه و تفکر قرآنی و بصیرت پیدا کردن در آن سعادت آنان را رقم می‌زند زندگی با قرآن راحتی را برای آن‌ها ارمغان می‌آورد. نتیجه جدایی از فرهنگ قرآن به دام گسترده دشمنان فرهنگ قرآن کریم افتادن است.
گرچه جای تاسف دارد ما در دران مهجوریت قرآن کریم از نگاه تدبر و تفکر و عمل قرار داریم، اما دانشمندان و روحانیون نباید با جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب فاصله داشته باشند به ویژه دانشگاهیان که در لب مرز مشکلات فرهنگی قرار دارند با شبکه‌های ماهواره‌ای و انیترنتی و لوح‌های فشرده که مروج بی عفتی و فساد اخلاقی‌اند، روبرو هستند.
دشمن از این طریق به بنیان‌های فکری و اخلاقی جوانان حمله کرده از چهارهزار شبکه ماهواره ۱۲۰ شبکه آن به سمت ایرانی اسلامی سرازیر شده است، از شبکه‌هایی که به مسائل سیاسی دست اندازی می‌کنند و همچنین علیه فقهاء اسلامی مسائلی را مطرح می‌کنند نگرانیم، اما از شبکه‌هایی که بنیان اخلاقی و بی عفتی عمومی خانواده را هدف قرار داده سخت نگرانیم امروز اسلام گرایان، مبلغان، حوزه‌های علمیه، مراجع عالیقدر نظام و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌بایست تدبیر ویژه برای پیشگیری از این سیل بنیان کن فرهنگ قرآنی بنمایند که فردا دیر است.»