×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اطلاعیه دادسرای تهران در خصوص بازرسی از یکی از ساختمانهای دانشگاه آزاد
در بازرسی انجام شده از محل اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز ، اسناد مالی غیر مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارشهای مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری کشف و ضبط گردید.

در پی انجام بازرسی از یکی از ساختمانهای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، دادستانی تهران در این خصوص اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در این اطلاعیه آمده است: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر نگهداری برخی از مدارک و اسناد دولتی و محرمانه خارج از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی در یکی از ساختمانهای متعلق به آن دانشگاه ( طبقه  ششم ساختمان محل استقرار دفتر هیات امنا ) و نیز تلاش عده ای برای خارج کردن این اسناد و مدارک از مرکز یاد شده،  موضوع در دستور کار این دادسرا قرار گرفت.

این گزارش افزود: پس از بررسی موضوع و تایید صحت گزارشهای دریافتی یاد شده توسط ضابطین ، دادستانی تهران چهارشنبه شب گذشته با صدور دستور قضایی مقرر کرد با حضور نماینده دادستان و رعایت موازین شرعی و قانونی برای یک نوبت از محل بازرسی و اسناد مذکور قبل از خروج کشف و مراتب صورتجلسه گردد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران حاکیست: در پی بازرسی انجام شده از محل اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز ، اسناد مالی غیر مرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارشهای مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری کشف و ضبط گردید.

این گزارش اضافه کرد: بازرسی یاد شده در چارچوب مقررات و توسط مامورین ذیصلاح صورت گرفته است و تمامی اسناد مکشوفه صورتجلسه شده و هم اینک توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است و دادسرای تهران طبق مقررات در مورد مدارک یاد شده متعاقبا اتخاذ تصمیم خواهد کرد.