×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

همدان – مدیر امور حقوقی شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: اراضی طرح های صنعتی غیر فعال شهرکهای صنعتی استان به صنعتگران فعال واگذار می شوند

aks

“علیرضا ترکستانی” روز دوشنبه در گفت وگویی خبری افزود: این اقدام به منظور ساماندهی و احیای زمین های راکد و غیر فعال در شهر ک ها و نواحی صنعتی این استان و همچنین افزایش سطح اشتغال و بهره وری از طریق فسخ قراردادهای واگذاری زمین های و واگذاری انها به صنعتگران فعال انجام می شود.
وی گفت: دراین راستا در سه سال گذشته در مجموع ۱۴۵ قرارداد واگذاری زمین در این مدت با انصراف طرف قرارداد و ۸۷ مورد نیز از طریق فسخ قرارداد تعیین تکلیف شده است.
وی اضافه کرد: وی با ذکر اینکه هشت قرارداد در سال جاری به محاکم قضایی ارجاع شده است بیان داشت: پس از بررسی و اقدام های صورت گرفته در این زمینه در نهایت قرارداد واگذاری ۱۵ هکتار زمین در شهرک های استان فسخ شد.
مدیر امور حقوقی شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: از کل قرار دادهای فسخ شده ، اراضی ۶۴ قرار داد به صنعتگران واقعی و فعال واگذار شده و سه واحد از آنها نیز به بهره برداری رسیده است.
ترکستانی افزود: هم اکنون ۳۲ نفر در این سه واحد مشغول به کار شده اند.
شرکت شهرک های صنعتی همدان در تاریخ ۱۱/۶۴/۸ در اداره ثبت شرکت های همدان به ثبت رسید و در راستای توسعه صنعتی استان تا کنون شهرک های صنعتی بوعلی، اسد آباد، تویسرکان ، نهاوند ، ملایر۲ ، ویان ، لالجین، رزن ،ملایر۱ ، غذائی بهار ، بهاران ،و نواحی صنعتی گنبد ، فرسفج ، قهاوند ، سهند ، اشترمل ، جیجانکوه ، سامن را آماده واگذاری نموده است که کل وسعت آنها بالغ بر۱۳۷۲٫۸۱ هکتارمی باشد که در مجموع تعداد ۱۰۳۲ قرارداد جهت واحد تولیدی منعقد گردیده و از این تعداد ۴۷۸ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده اند و قریب ۳۲۷ واحد در حال احداث می باشند .