×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: شرایط برگزاری انتخابات در زندان‌های استان فراهم است وهمه زندانیان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

حمیدرضا فراست طلب  بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت بسزایی دارد وهمه باید در روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات خلق حماسه سیاسی در دنیاست و مردم همواره نشان داده‌اند نسبت به سرنوشت خود و کشورشان بی تفاوت نیستند.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات است، حضور گسترده آحاد جامعه در پای صندوق‌های رأی، نیرنگ و توطئه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی توضیح داد: با نزدیک شدن به انتخابات و ضرورت حضور همه اقشار جامعه در خلق حماسه‌ای ماندگار، باید تمام تلاش خود را برای حضور زندانیان در انتخابات به کار گیریم.

فراست طلب اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای شرکت زندانیان در انتخابات صورت گرفته و با برنامه‌ریزی به عمل آمده و با همکاری فرمانداری‌ها در همه زندان‌های استان صندوق سیار مستقر خواهد شد.

وی یادآور شد: همه در انتخاب فرد اصلح تلاش کنند و افرادی را برای ریاست جمهوری و شوراها انتخاب کنند که پیرو ولایت فقیه، مدافع ملت و شجاع باشند.