×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی شب گذشته در جمع علما و مسئولان قائم شهر با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها گفت: برگزاری این اجلاس، اقدام دشمنان را که به دنبال تحریم و منزوی نمودن ایران بودند با شکست مواجه کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: این‌که ریاست اجلاس غیرمتعهدها به ایران واگذار شود و در آن نزدیک به ۱۲۰ کشور شرکت کنند برای ایران فرصت و موقعیت مغتنم و ممتازی است.

پورمحمدی به اراده والا و همت بلند ملت ایران در استقامت و صبوری اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم در زمان‌های مهم و حساس از جمله در روز قدس نشان می‌دهد که اقدامات و توطئه‌های دشمن محکوم به شکست است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب به قدرت تأثیر‌گذاری عمیق منطقه‌ای و بین المللی ایران و نقش آفرینی آن در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پی برده است.

پورمحمدی دین مداری را محور اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر دین و ولایت فقیه را از انتقلاب بگیریم آن یک انقلابی مانند سایر انقلابهای دنیا می‌شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: باید تلاش کنیم دیانت مردم روز به روز افزایش پیدا کند و برای این کار باید به پیشرفت و توسعه کشور بیشتر توجه داشت.

وی بااشاره به نام گذاری‌هایی که در طول چند سال اخیر توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت گفت: این سال ها بیشتر با عناوین اقتصادی نام‌گذاری شد و این نشان می‌دهد که برای افزایش دیانت مردم باید به مقوله اقتصاد و ایجاد رفاه در زندگی مردم توجه داشت.

وی تصریح کرد: امروز مدیری دین مدار است که به اقتصاد و رفاه مردم بیشتر توجه داشته باشد و به جای هزینه کردن دین واقتصاد کشور برای محبوبیت و ارتقاء جایگاه خود، خودش را هزینه دین، مملکت و مردم کند.

پورمحمدی اظهارکرد: شاخص خدمت گزاری این نیست محبوب شویم بلکه شاخص خدمت گزاری، نجات کشور از گرانی، بیکاری، فشار اقتصادی و استفاده از همه ظرفیت کشور به صورت زیر بنایی برای بهبود معیشت مردم است.