×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

bazresiسازمان بازرسی کل کشور از «حجت‌الاسلام حمید رسایی» نماینده مردم تهران در مجلس به علت نشر اکاذیب و تضعیف اعتماد عمومی شکایت می‌کند.

سازمان بازرسی کل کشور در اطلاعیه‌ای با اعلام این شکایت آورده است: «آقای حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی علی‌رغم پاسخگویی مستدل و مستند معاونین محترم سازمان بازرسی کل کشور، به بیان مطالب خلاف واقع گذشته (در سایت شخصی خود)، تأکید و اصرار ورزیده‌اند و متأسفانه برخی از رسانه‌ها آن را منعکس کرده‌اند. نظیر این مطلب که؛ اسناد مربوط به پرونده آقای مهدی هاشمی بعد از تذکر ایشان به مرجع قضایی ارسال شده است. همان‌طور که در پاسخ معاون امور اقتصادی سازمان آخرین قسمت از مجلدات پرونده مربوط به آقای مهدی هاشمی در تاریخ ۲۲/ ۹/ ۹۱ طی نامه شماره ۱۷۹۶۶۳ و قبل از نطق مورخ ۲۸ /۹/ ۱۳۹۱ وی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران تحویل گردیده است، همچنین سازمان بازرسی کل کشور طبق قوانین و مقررات خود نسبت به انجام بازرسی از دستگاه‌های اداری و اجرایی از جمله شرکت مترو پرداخته و انجام بازرسی محدود به زمان و یا موضوع خاصی نیست و نبوده است.

ناگفته نماند؛ با توجه به مراتب فوق و اصرار آقای حمید رسایی بر نشر اکاذیب و تضعیف اعتماد عمومی، ناگزیر موضوع برای تعقیب کیفری به مرجع صالح قضایی اعلام خواهد شد».