×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی استان همدان، رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان تویسرکان معرفی شدند.

محمدرضا مترقب ـ رییس کل دادگستری استان همدان ـ طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شورای تامین استان جهت هم‌افزایی توان و نیروی مجموعه‌های قضایی و اداری در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش، برخورد شدید با اراذل و اوباش و متجاوزان به حقوق عمومی و مخدوش‌کنندگان نظم و امنیت و حمایت از خانواده معزز شهدا و ایثارگر و افراد محروم را از اولویت‌های سیاست‌های قضایی استان عنوان کرد.

وی از مسئولان جدید حوزه قضایی تویسرکان خواست که در طول هفته یک روز را به صورت اخص با مراجعان ملاقات عمومی داشته باشند و در دیگر ایام نیز زمینه دسترسی شهروندان به مقامات قضایی را در امور فوری فراهم کنند.

رییس شورای قضایی استان همدان با تاکید بر ضرورت اشاعه و گسترش فرهنگ میانجی‌گری و داوری جهت حل مسائل مردم در شورای حل اختلاف، ابراز امیدواری کرد که مجموعه قضایی با عملکرد مناسب خود موجب پشتیبانی از نظام و زینت ولایت شود.

حجت‌الاسلام مشعوف ـ رییس سابق دادگستری شهرستان تویسرکان نیز طی سخنانی در این مراسم، قانون‌گرایی، اجرای یکسان قانون برای همه افراد و خدمت خالصانه و بدون منت در نظام اسلامی را سه محور اصلی در دوران خدمت خود در دادگستری شهرستان تویسرکان برشمرد و با اشاره به افزایش پرونده‌های ورودی در این حوزه قضایی از تلاش و پشتکار قضات و کارمندان و سایر مراجع مرتبط با دادگستری شهرستان تویسرکان تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم، احکام انتصاب مرتضی بهمنی فتاح به عنوان رییس داگستری شهرستان تویسرکان و غفار شیرزادی به عنوان دادستان این شهرستان قرائت و ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، رییس جدید داگستری تویسرکان در بخش پایانی این مراسم با اشاره به سرفصل عناوین برنامه‌های خود بر لزوم رعایت و اجرای قاطعانه قانون توام با حسن برخورد و اخلاق حسنه و رعایت سرعت و دقت در اقدامات قضایی تاکید کرد.