×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

وزیر دادگستری گفت: طرح‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای برای اصلاح، تربیت و ایجاد تغییرات در زندان‌های کشور انجام می‌شود.
سیدمرتضی بختیاری در جریان سفر سوم هیئت دولت به گیلان در زندان عمومی آستارا اظهار داشت: تعامل و همکاری مثبت بین دادگستری گیلان و زندان‌ها وجود دارد و با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد وضعیت زندان‌ها در این استان بسیار مطلوب‌تر شده است.
وی برقراری امنیت پایدار را در راس برنامه‌های کاری دولت عنوان کرد و گفت: رویکرد دور سوم سفرهای استانی دولت با موضوع فرهنگی، اصلاح و تربیتی است.
وزیر دادگستری با اشاره به قدمت و وضعیت کنونی زندان عمومی شهر مرزنشین آستارا، خاطرنشان کرد: امیدواریم در این سفر کمبود فضای فیزیکی زندان عمومی آستارا با کمک هیئت دولت برطرف شود.
وی بر ضرورت بازسازی زندان عمومی آستارا تاکید کرد و بیان داشت: فضای مناسب زندان باید برای بازپروری زندانیان در شهرستان مرزنشین آستارا ایجاد شود.

اجرای قانون هدفمندی یارانه ها نشانه پیوند مردم و دولتمردان است
وزیر دادگستری همچنین با اشاره به همراهی مردم با دولت در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها گفت: این همراهی نشانه پیوند خوب مردم و دولتمردان است.
‘سید مرتضی بختیاری’ روز یکشنبه در حاشیه سومین سفر دولت به گیلان در شهرستان آستارا افزود: دولت تدابیر خوبی برای اجرای این طرح مهم ملی پیش بینی کرد و کارهای زیادی برای اجرای بی عیب و نقص آن انجام داد ولی زوایای پنهان این زحمات چندان اطلاع رسانی نشد.
وی بیان کرد: همه آنهایی که موافق، منتقد و یا حتی مخالف اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در داخل و خارج بودند، با اجرای موفق این طرح غافلگیر شدند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی خوب مردم در اجرای این طرح، مخالفان دولت اصولگرا به اهداف پلید خود نرسیدند و فتنه انگیری آنها در این زمینه راه به جایی نبرد.
وی اعتماد مردم به دلتمردان در اجرای این طرح را سرمایه ای عظیم دانست و بیان کرد: دولتمردان در پی همراهی خوب مردم با اجرای این طرح، بر خدمت بی منت خود به همه مردم فهیم ایران مصمم تر شدند.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح ملی هدفمندسازی یارانه ها یکی از بزرگترین توطئه های دشمنان نیز که همان شوراندن مردم علیه حاکمیت بود، با شکست مواجه و مشخص شد که مردم ایران بصیرت بالایی دارند.
وی با موفق خواندن اجرای قانون هدفمندسازی یارانه در مرحله نخست آزادسازی قیمتهای سوخت و نان گفت: در زمان حاضر جلسات ستاد هدفمندسازی یارانه ها در هیات دولت به طور منظم تشکیل می شود و خوشبختانه کمترین مشکلی نیز در اجرای این طرح وجود ندارد.
بختیاری با اشاره به تشکیل کمیته های ویژه به همراه تنظیم دستورالعمل های خاص در اجرای طرح ملی هدفمندسازی یارانه ها افزود: همراهی مردم در این طرح ملی در اجرای سایر اهداف توسعه ای دولت نیز به کار گرفته خواهد شد.