×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

‌آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در پایان سفر دو روزه خود به همدان اظهار داشت: این سفر سفر پر خیر و پر برکتی بود که در آن جلسات متعدد و پیشنهاداتی ارائه شد که همگی آنها بررسی شده و امیدوایم بتوانیم به نتایج مطلوبی در این راستا برسیم.
وی افزود: در سفر به همدان مسئولان قضایی همراه با مسئولان استانی به شهرستان‌های همدان سفر کردند و جلساتی را داشتند که در این جلسات مباحث و شرایط مختلف مورد بررسی قرار گرفت و به نکات مهم اشاره شد و امید داریم که این نکات در آینده در قوه قضاییه بررسی و ترتیب اثر داده شود.
لازم به ذکر است روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای از مهمان‌نوازی مردم و مسئولان استان همدان در سفر دو روزه قوه قضاییه و هئیت همراه قدردانی کرد.
در این اطلاعیه آمده است: امت شهید‌پرور و ولایت‌مدار استان همدان‌، نماینده ولی فقیه‌، استاندار همدان،‌ خانواده معظم شهدا،‌ن نیروهای نظامی و انتظامی،‌ قضات و کاکنان دادگستری استان و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی،‌ صدا و سیما و خبرنگاران رسانه گروهی و ‌مسئولان اجرایی بدین وسیله مراتب قدردانی مسئولان عالی قضایی به ویژه رئیس قوه قضاییه از مهمان نوازی گرم و صمیمانه هم‌وطنان در این استان را اعلام می‌داریم.
امید است که این سفر کوتاه اما پر بار موجب تقویت ارکان قضایی استان همدان،‌ افزایش تعامل دستگاه قضایی و اجرایی استان شود.