×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مردی در دادگاه خانواده گفت: به خاطر ولخرجی‌های همسرم زیر بار قرض رفته‌ام، او فقط به فکر خوشگذرانی‌های خودش است و ذره‌ای به فکر آیندمان نیست.

«مهدی» با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به رییس شعبه ارایه کرد و گفت: همسرم ذره‌ای درک نمی‌کند که از لحاظ اقتصادی در موقعیت خوبی قرار نداریم، او مدام با ولخرجی‌هایش باعث بدهکاری من می‌شود، از این وضع خسته شدم و دیگر توان ادامه زندگی را ندارم.

وی درپاسخ به پرسش قاضی جلسه مبنی بر علت ولخرجی‌های همسرش، بیان کرد: سه سال پیش وقتی با همسرم ازدواج کردم به او گفتم که از لحاظ مالی خیلی قوی نیستم و خانواده‌ام نیز در این امر حمایت نمی‌کنند و باید با کم و زیاد در زندگی با من کنار بیاید، او ابتدا همه چیز را قبول کرد، ولی بعد از گذشت هشت ماه از زندگی‌مان خرج‌های اضافه‌اش شروع شد.

این مرد جوان در ادامه افزود: همسرم کلاس‌های مختلف ورزشی را ثبت‌نام می‌کرد، اما به دلیل اینکه خوابش می‌آمد یا حوصله ندارد در کلاس‌ها شرکت نمی‌کرد و تمام هزینه‌هایی که پرداخت می‌کردم، بیهوده بود. بیشتر پس‌اندازهای‌مان را خرج پوشاک خود می‌کرد و اصلا برایش مهم نبود که در هفته یا در ماه چه مقدار هزینه صرف پوشاکش شود. هفت یا هشت ماه یک‌بار تمام وسایل خانه را عوض می‌کرد و زمانی که من اعتراض می‌کردم در پاسخ به من می‌گفت، زندگی خرج دارد و باید خرجش را برعهده بگیری.

زن که در دادگاه حضور داشت عنوان کرد: تمام حرف‌های شوهرم کذب است، او بسیار خسیس است. از نظر او من ولخرج هستم. او از من توقع دارد سالی یک‌بار خرید کنم، اما من نمی‌توانم. من در خانه پدرم همه چیز برایم فراهم بوده و شوهرم از ابتدا موقعیت خانواده من را از لحاظ مالی دید اما تصور می‌کرد که مسایل اقتصادی برای من مهم نیست.

وی خاطر نشان کرد: من دیگر نمی‌توانم با او به زندگی ادامه دهم و آبرویم بیشتر از این از بین برود. زیرا من هم نیاز به تفریح و سرگرمی دارم. او باید زمانی که با من ازدواج می‌کرد فکر تمام مسائل را می‌کرد.

مرد جوان بعد از اظهارات همسرش، گفت: همسرم بسیار ولخرج است، و من مخالفتی با تفریح او ندارم اما او ذره‌ای به فکر آینده‌مان نیست و من به خاطر خواسته‌های او مدام زیر بار قرض هستم و دیگر تحمل ندارم.

قاضی جلسه بعد از شنیدن اظهارات زوجین حکم طلاق را صادر نکرد و رسیدگی به پرونده به جلسه بعد موکول شد.