×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه ای به تشریح جزئیات نحوه ثبت نام اینترنتی و انتخاب حوزه اشتغال پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۹۴ این کانون پرداخت.

در این اطلاعیه و راهنمای جداگانه ای که در قالب یک فایل پی دی اف منتشر شده است به تشریح جزئیات نحوه ثبت نام اینترنتی و انتخاب حوزه محل اشتغال کارآزموان پذیرفته شده پرداخته شده است.

کانون وکلای دادگستری مرکز پیش از این با صدور اطلاعیه های جداگانه ای اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون وکالت ۹۴ در این کانون و همچنین ظرفیت های تعیین شده برای حوزه های قضایی استان های تحت پوشش کانون وکلای دادگستری مرکز جهت اشتغال کارآموزان پذیرش شده از طریق آزمون وکالت ۹۴ را اعلام کرده بود.

در بند ج این اطلاعیه از پذیرفته شدگان خواسته شده است که مدارک لازم را حداکثر ظرف ۴۸ ساعت از طریق پست سفارشی به کانون وکلای دادگستری مرکز ارسال کنند، این در حالی است که اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز ساعت ۱۲:۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ بهمن یعنی در پایان وقت اداری روز پیش از دو روز تعطیلی (۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز جمعه ۲۳ بهمن) منتشر شده است و معلوم نیست چطور انتظار می رود در ایام تعطیلی افراد بتوانند مدارک لازم را تهیه و مثلا کپی شناسنامه خود را با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی برابر با اصل کنند و از طریق پست ارسال کنند.

اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز به این شرح است :

ثبت نام اینترنتی قبول شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری مرکز – سال ۱۳۹۴

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۴، به آگاهی می رساند که قبول شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۴ کانون وکلای دادگستری مرکز لازم است با مراجعه به سایت کانون مرکز نسبت به انجام ثبت نام وفق اطلاعیه های قبلی و راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.

قبول شده گرامی ضمن عرض تبریک قبولی شما در آزمون ورودی کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری مرکز سال ۱۳۹۴ توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماید :

تذکر مهم : قبل از شروع ثبت نام، راهنمای ثبت نام اینترنتی را به دقت مطالعه نموده و مطابق با آن مبادرت به ثبت نام نمائید.

راهنمای ثبت نام اینترنتی قبول شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری مرکز – سال ۱۳۹۴

الف- مدارک مورد نیاز :

لازم است بعد از انجام ثبت نام اینترنتی، اسکن مدارک درخواستی و ارسال الکترونیکی آن، مدراک مورد نیاز به ترتیب ذیل « از زیر به رو » مرتب نموده و منگنه نمائید :

۱- تصویر برابر با اصل تمام صفحات شناسنامه (به ترتیب شماره صفحه به طوری که صفحه اول در زیر قرار گیرد و به همین ترتیب تا آخرین صفحه شناسنامه «از زیر به رو» )

۲- تصویر برابر با اصل کارت ملی «پشت و رو»

۳- تصویر برابر با اصل کارت پایان  خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان (کارت جدید سیستم هوشمند یا ارائه رسید درخواست تعویض کارت از دفاتر پلیس +۱۰)

۴- تصویر برابر با اصل مدرک تحصیلی

۵- اصل گواهی ایثارگری «مخصوص ایثارگران»

۶- تصویر پروانه کارآموزی «مخصوص کسانی که دارای پروانه کارآموزی می باشند»

۷- عکس پرسنلی رنگی (تمام رخ – زمینه روشن – سه در چهار) به تعداد ۱۰قطعه (عکس آقایان با کت و عکس خانم ها با حجاب کامل)

۸- فرم تقاضای پروانه کارآموزی پس از ثبت نام اینترنتی و تهیه نسخه چاپی از آن، به صورت جداگانه به ترتیب صفحات از پایین به بالا منگنه شود. (با موارد قبل منگنه نشود)

۹- فرم شماره ۸ (شرح مدارک مورد نیاز ثبت نام) که به همراه فرم تقاضای پروانه کارآموزی چاپ می شود را به دقت مطالعه نموده، ضمن درج علامت در مقابل موارد ذکر شده در فرم، تکمیل و با ذکر تاریخ امضاء شود.

۱۰- یک سری کامل فتوکپی مصدق از تمام صفحات شناسنامه با دو قطعه عکس (با مشخصات فوق الذکر) جداگانه منگنه شود.

ب- نحوه ترتیب و تنظیم مدارک :

مدارک فوق به ترتیب زیر از پایین به بالا مرتب و در پاکت پستی  A4  قرار گیرد(دقت شود از تا کردن مدارک جدا پرهیز شود) :

۱- مدارک مورد نیاز موضوع بند ۲ به ترتیبی که مرتب و منگنه نموده اید.

۲- فرم تقاضای پروانه کارآموزی که پس از ثبت نام اینترنتی نسخه چاپی آن را دریافت و به ترتیب صفحات از پایین به بالا مرتب و منگنه نموده اید.

۳- فرم شمارۀ ۸

۴- فتوکپی شناسنامه و دو قطعه عکس (اضافه بر ۱۰ قطعه عکس قبلی) که به ترتیب بند ۵ مرتب و منگنه نموده اید.

ج- شیوه ارسال مدارک:

مدارک فوق را حداکثر ظرف ۴۸ ساعت صرفا از طریق پست سفارشی دو قبضه با ذکر رتبه اکتسابی در آزمون و قید عبارت (مخصوص قبول شدگان آزمون سال ۹۴) بر روی پاکت ارسالی به نشانی : تهران، میدان آرژانتین، خیابان زاگرس، پلاک ۳، کانون وکلای دادگستری مرکز کدپستی ۱۵۱۴۹۳۴۴۱۱ طبقه سوم، واحد صدور پروانه ارسال شود.

تذکر :  رسیدگی به مدارک بر اساس تاریخ وصول و رتبه اکتسابی صورت خواهد پذیرفت. بنابراین قبول شده هایی که در ارسال تسریع نمایند در اولویت رسیدگی به مدارک خواهند بود.

د- انتخاب شهر :

پس از ثبت نام اینترنتی، ارسال مدارک و بررسی آنها از سوی کانون، در صورتی که نقصی در ثبت نام اینترنتی، مدارک ارسالی و احراز شرایط قانونی مندرج در آگهی آزمون وجود نداشته باشد تا تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۹۴ اجازه انتخاب شهر از طریق اینترنت داده می شود و این امر از طریق سایت کانون و ارسال پیام کوتاه به آگاهی قبول شدگان خواهد رسید.

به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد