×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان رفسنجان با تبریک آغاز سی وهشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: خداوند عنایتی داد که بتوانیم در این دوران سرباز این انقلاب باشیم و بتوانیم در راستای کرامت الله قدم برداریم.

وی ادامه داد: در راستای اجرای دستورات الهی و احقاق حق، نزدیک به ۴۰ سال است که ملت ما تلاش و همت می کنند و خداوند نیز این ملت را مشمول عنایات خاص خود قرار داده است.

پورمحمدی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون جمهوری اسلامی مورد کینه توزی‌های پی در پی دشمنان قرار گرفته اما این ملت لحظه ای به خود تردید راه نداده و مقاوم ایستاده است، تصریح کرد: ملت ما راهی را طی کرده است که همان راه امام، شهدا و سرافرازی است و همچنان نیز با استواری به راه خود ادامه خواهد داد و همه به این مسیری که تا به امروز پیموده اند افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به پیشینه مردم شهرستان رفسنجان در فعالیت‌های قبل از انقلاب تصریح کرد: رفسنجان از روزهای اول نهضت انقلاب در سال های ۴۱ و ۴۲، همراه با امام خمینی(ره) و در مسیر انقلاب بودند و به جرات می توان گفت در زمان قبل از انقلاب نیز اکثر مردم این منطقه مقلد امام (ره) بودند.

پورمحمدی با بیان اینکه رفسنجان یکی از مراکزی بود که سهم امام و منابع مالی را تامین می کرد، اظهار کرد: پس از انقلاب نیز همواره شاهد حضور گسترده مردم رفسنجان در صحنه های مختلف بوده ایم که از جمله آن می توان به حضور ۱۳ هزار رزمنده، ۲۷۰۰ جانباز و بیش از ۱۰۰۰ شهید اشاره کرد.