×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرزاد ملکی نماینده  سازمان تامین اجتماعی در بیست و پنجمین جلسه دادگاه متهم نفتی اظهارکرد: دفاعیات را در قالب لایحه تقدیم دادگاه کردم اما متهمان و وکلا سعی می کنند عناصر قانونی اتهامات انتسابی را منتفی کنند.

وی افزود: وکلای متهمان با استناد به قانون مبارزه با اخلالگران بیان کرده اند که موکلشان قصدی درجهت مقابله با نظام ندارند اما این قانون دو وجه دارد، براساس قانون اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، این متهمان با علم به موثر بودن اقدامات در مقابله با نظام جرائمی مرتکب شده اند و تحت شمول این قانون قرار می گیرد که اقدامات آنان نیز این موضوع را نشان می دهد.

وی گفت: فلاح هروی تأکید می کند که عضو غیر موظف هیات مدیره بوده است این درحالی است که عضو غیر موظف و موظف تفاوتی با یکدیگر ندارند.

قاضی خطاب به نماینده تأمین اجتماعی گفت: در مورد شکایت تامین اجتماعی صحبت کنید.

ملکی ادامه داد: زنجانی مدعی است تحقیقات دادسرا در ارتباط با  خلق پول موهوم صحت ندارد و می گوید: ۴میلیارد یورو به بانک مسکن صورت واقعی دارد ما نیز به بانک مسکن می گوییم این پول ها را به حساب تامین اجتماعی واریز کند.

نماینده تأمین اجتماعی گفت: درباره مطلب چک ها دو موضوع وجود دارد یکی اینکه بابک زنجانی ۴۴۴ میلیارد ین چک گرفت اما ۴۴۲ میلیارد ین را واریز کرد و دیگر اینکه تبدیل ین به ریال برمبنای صرافی از سوی بانک ملت یا ملی انجام می شود که در آن زمان هیچ یک از بانکها  نرخ را اعلام نکردند.

انتهای پیام/