×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دختر جوانی که بنا به گفته خود از بی‌توجهی‌های شوهرش به ستوه آمده بود، با حضور در دادگاه گفت: شوهرم نسبت به من آنقدر بی‌توجه شده است که روز تولدم را فراموش کرده است. از بی‌توجهی‌های او خسته‌ام و طلاق می‌خواهم.

این زن ۲۱ ساله خطاب به قاضی ادامه داد: دیگر علاقه‌ای به ادامه زندگی با شوهرم ندارم و نمی‌خواهم بقیه عمرم را در کنار مردی بی‌تفاوت سپری کنم.

وی اظهار کرد: اوایل ازدواج و در دوران نامزدی، توجه شوهرم به من زیاد بود، به طوری که همه اقوام و دوستان به او اعتراض می‌کردند اما او در جواب همه آنها می‌گفت آنقدر به همسرم علاقه دارم که تا آخر عمر با او مثل الان رفتار می‌کنم اما بعد از گذشت سه ماه از شروع زندگی مشترکمان، رفتارش به کلی تغییر کرد.

زن جوان گفت: برای مثال از روزی که من و همسرم با یکدیگر نامزد کردیم هیچ گاه اجازه نمی‌داد که درب ماشین را برای ورود یا خروج باز کنم و این کار را وظیفه خودش می‌دانست اما به محض اینکه ازدواج کردیم خیلی بی‌پروا گفت دوران نامزدی تمام شده است و باید آن عادت را کنار بگذارم.

وی اضافه کرد: بی‌توجهی‌هایش آنقدر زیاد شده است که گاهی اوقات کلافه می‌شوم. نمی‌دانم چگونه توانست قبل از شروع زندگی مشترک نقش بازی کند و بعد از شروع زندگی آن نقاب را از چهره‌اش بردارد.

این زن با بیان اینکه می‌خواهم تا دیرتر نشده از شوهرم جدا شوم، اظهار کرد: ای کاش هیچ وقت ازدواج نمی‌کردم و به تحصیلات خود ادامه می‌دادم اما متاسفانه یک تصمیم اشتباه در زندگی‌ام باعث شد اکنون در سن ۲۱ سالگی و بعد از گذشت ۱۱ ماه از زندگی مشترک در دادگاه باشم.

وی با بیان اینکه دعواهای من و شوهرم از شب تولدم شروع شد، گفت: شوهرم روز تولدم را فراموش کرده بود. این فراموشی برای من غیرقابل بخشش بود زیرا یک هفته قبل، تولد او بود و من برایش جشن مفصلی برگزار کردم اما او حتی یک تبریک هم به من نگفت و زمانی که از او به دلیل این فراموشی‌اش گله کردم گفت من آنقدر گرفتار هستم که دیگر برای این لوس‌بازی‌ها وقت ندارم.

زن جوان ادامه داد: از همان شب به بعد دعواهایمان افزایش پیدا کرد. حتی یک بار من را به شدت کتک زد. دیگر نمی‌خواهم با شوهرم زندگی کنم و خواهان مهریه ۳۰۰ سکه‌ای خود هستم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور شوهرش در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در آینده موکول کرد.