×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زنی میانسال در دادگاه خانواده گفت: حدود ۲۷ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و در تمام این سال‌ها از شوهرم به دلیل اعتیادش متنفر بودم، چرا که از ابتدا هیچ علاقه‌ای به او نداشتم و تنها به دلیل فرزندانم او را تحمل کردم به همین دلیل خواهان جدایی هستم.

زنی میانسال به دادگاه خانواده مراجعه و درخواست طلاق خود را به قاضی دادگاه ارائه کرد. این زن در حضور قاضی با بیان اینکه «شوهرم اعتیاد شدیدی دارد و دیگر حاضر نیستم او را ببینم»، گفت: با اینکه دو فرزند دارم که یکی از آنها ۲۵ ساله و دیگری ۱۰ ساله است می‌خواهم هر چه سریع‌تر از شوهرم جدا شوم چرا که دیگر ادامه زندگی با چنین فردی برای من عذاب‌آور است. می‌خواهم حضانت فرزند کوچکترم را برعهده بگیرم چرا که شوهرم صلاحیت نگهداری او را ندارد.

وی ادامه داد: مهریه‌ام ۵۰ سکه بهار آزادی است که در ازای حکم طلاق آن‌را خواهم بخشید. متاسفانه شوهرم حرمت خانه را از بین برده و با وقاحت تمام در مقابل من و فرزندانم مواد مخدرمصرف می‌کند.

این زن میانسال خاطر نشان کرد: خدا رو شکر می‌کنم که پسر بزرگم مانند پدرش نیست و اصلا پدرش را قبول ندارد در واقع مشوق من برای جدایی پسرم بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از مدت‌ها فرزند دومم به دنیا آمده و حاضر نیستم نگهداری فرزندم را به شوهر معتادم بسپارم، افزود: وقتی شوهرم را می‌بینم تمام بدنم می‌لرزد و دیدن او برای من مانند مرگ است.

زن میانسال با بیان اینکه شوهرم هم مانند من علاقه به دیدن من ندارد، عنوان کرد: حدود ۲۷ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و من در همه این سال‌ها از شوهرم متنفر بودم و تنها به دلیل آینده فرزندانم او را تحمل کردم به همین دلیل دیگر نمی‌خواهم به زندگی با چنین فردی ادامه دهم زیرا او لیاقت داشتن چنین زندگی را ندارد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات این زن میانسال به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در آینده موکول کرد.