×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه به دست تروریست‌های تکفیری را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم غیور ایران به ویژه مردم استان مازندران و خانواده این شهدا تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست و چه زیبا و چه پرشکوه است که بار دیگر مردانی از دیار علوی با نثار خون خود و شهادت در راه دفاع از آرمان‌های علوی، هنرمندانه سرود ایثار و شهامت و ظلم ستیزی سر دادند و به سوی معبود پر گشودند.

غیورمردان و پاسداران مدافع حریم معصومیت و مظلومیت اهل بیت، آل الله، مردانه و جان برکف در زمانه‌ای که هلهله‌های شیطانی خوارج از مسیر انسانیت، دیانت و حق مداری، گوش فلک را می‌خراشد؛ به اعتبار عشق و ایمان خود به ولایت اهل بیت (علیهم السلام) در مقابل تکفیری‌های دست از عقل و عدل و انسانیت و دین شسته، ایستاده‌اند و با نثار خون خود از درخت تنومند اسلام ناب محمدی (ص) محافظت می‌کنند.

آنچه در روزهای اخیر بر اثر فریب کاری شیطان صفتان تکفیری و حملات ناجوانمردانه آنان بر فرزندان و جوانان مدافع حرم حادث و موجب شهادت جمعی از آنان شد، بدون شک خللی در عزم و اراده پولادین این مدافعان سترگ ایجاد نمی‌کند و رهروان و مدافعان راه اسلام علوی بیش از پیش در به عقب راندن سپاه کفر و شرک و شیطان هم پیمان و هم قسم خواهند شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم به محضر امام عصر حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، مردم مؤمن و مسلمان ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان مازندران، بویژه خانواده معظم و ارجمند این شهیدان والامقام از خداوند متعال خواهان علو درجات و شادی ارواح طیبه شهدای مدافع حرم و صبر جمیل و اجر جزیل خانواده‌های محترم هستم.

بی‌شک این حادثه جانگداز برگ زرین دیگری در تاریخ پرعظمت و خونین مردمان خطه مازندران در راه دفاع از اسلام، حریت و مردانگی و دفاع از جان و مال و ناموس مسلمانان و مظلومان است و نام، یاد و خاطره این شهدای گرانقدر در کنار رزمندگان و شهدای سالهای دفاع مقدس و شهدای حوادثی مانند حادثه ششم بهمن آمل و دیگر شهدای دفاع از آرمان‌ها و ارزشهای اسلامی ماندگار خواهد شد.

در پایان توفیق، عزت و سربلندی تمامی بازماندگان این شهدای عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

صادق آملی لاریجانی