×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمانشاه، گفت: در روز برگزاری انتخابات دستگاه قضایی استان به صورت ویژه حضور خواهد داشت و قضات کشیک را نیز برای رسیدگی به موارد احتمالی آماده کرده‌ایم.

مجتبی ملکی  اظهار کرد: امید است که انتخابات ۲۴ خرداد با حضور پرشکوه و مثال‌زدنی مردم ولایتمدار ایران اسلامی همراه شود و حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری نیز محقق شود.

وی افزود: دستگاه قضایی استان کرمانشاه از ماه‌ها پیش، ستاد پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی را با محوریت رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تشکیل داده و تاکنون نیز چندین جلسه را برگزار کرده است.

این مقام قضایی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه از نظر دستگاه قضایی اندیشیده شده است. شعب ویژه دادسرا و دادگستری نیز در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و در صورت بروز هرگونه تخلف انتخاباتی برابر قانون برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون مشکل خاصی را در مورد انتخابات نداشته‌ایم.

این مقام قضایی استان کرمانشاه، گفت: حضور در انتخابات به همراه انتخاب اصلح‌ترین افراد چه در انتخابات ریاست‌جمهوری و چه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دو نکته بسیار مهم هستند که مردم ایران اسلامی به آنها توجه ویژه دارند.