×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فردی که اردیبهشت‌ماه سال جاری با شلیک گلوله مردی ۴۵ ساله را از پای درآورده بود، دستگیر و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس ویژه قتل تهران روانه زندان شد.

ساعت ۱۴ روز نهم اردیبشهت‌ماه اهالی خیابان شیرازی در محله مسعودیه تهران از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری و صدای شلیک گلوگه در یک واحد آپارتمانی را گزارش دادند.

در پی اعلام این گزارش، ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در محل حضور یافتند و با جسد مردی میانسال مواجه شدند.

با اعلام موضوع به قاضی محمد شهریاری ـ بازپرس کشیک قتل پایتخت ـ دستورات قضایی لازم برای آغاز تحقیقات پیرامون این جنایت صادر شد.

با آغاز تحقیقات مشخص شد که مقتول فردی به نام اصغر ۴۵ ساله است که بر اساس گزارش پزشکی قانونی، بر اثر جراحات ناشی از اصابت گلوله به وی جان باخته است.

با جمع‌آوری اطلاعات اولیه، ساکنان آپارتمان محل وقوع جنایت مورد تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد که قاتل فردی به نام مسعود ۳۵ ساله است که پس از درگیری با اصغر و شلیک گلوله به سمت وی از محل متواری شده است.

پس از گذشت ۴ ماه از وقوع این جنایت، روز دوشنبه مسعود که سابقه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در اسلامشهر را نیز دارد، در شهر ری دستگیر شد و به قتل اصغر اعتراف کرد اما مدعی شد که ابتدا مقتول قصد شلیک گلوله به سمت او را داشته است.

تحقیقات برای کشف علت وقوع قتل و دیگر زوایای پنهان این پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.