×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مرد جوان با حضور در دادگاه خانواده اظهار کرد: تصور می‌کردم فیس‌بوک شیوه بی‌ضرری برای برقراری ارتباط همسرم با دوستان و اقوام است، اما سخت در اشتباه بودم.

 زوج جوانی با حضور در دادگاه خانواده یک، عامل طلاق خود را فیس بوک معرفی و دادخواست طلاق‌شان را به رییس دادگاه ارائه کردند.

مرد جوان در دادگاه گفت: همسرم کارمند است و نیمی از وقت روزانه خود را در اداره می‌گذارند و از زمانی که به منزل باز می‌گردد تا آخر شب در فیس بوک است و کار منزل را به طور کامل کنار گذاشته است و زمانی که من به این مساله اعتراض می‌کنم، می‌گوید چون وقت کافی برای دیدن دوستان و و اقوام ندارد از این طریق از احوال آنها باخبر می‌شود اما او شئونات اخلاقی زندگی مشترک‌مان را زیر پا گذاشته و با افراد مختلفی غیر از دوستان و اقوام ارتباط دارد.

زن جوان که در دادگاه حضور داشت، گفت: من از انجام کارهای روزانه برای زندگی‌مان شانه خالی نکرده‌ام، نمی‌دانم چرا شوهرم بهانه‌گیری می‌کند. او مانند مردهای دوران قاجار است و نمی‌تواند فکر باز و آزادی داشته باشد و با کوچکترین مساله بهانه تراسی می‌کند.

مرد در ادامه گفت: من هرگز قصد ندارم با بهانه‌تراسی زندگی مشترک‌مان را خراب کنم اما همسر من به واسطه فیس بوک زندگی‌اش را خراب کرده و خودش متوجه این مساله نیست.

این زن جوان گفت: من با کسی رابطه ندارم و شوهرم این حرف را طبق افکار قدیمی که دارد می‌زند.

براساس این گزارش، مرد جوان با ارائه مدارکی برای قاضی دادگاه از جمله یک شاهد و عکس‌هایی از همسرش با مردان دیگر، حرف خود را ثابت کرد و قاضی بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان، حکم طلاق را صادر کرد.