×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه، در یک عملیات موفق عوامل اصلی و محوری جنایت اخیر تروریستی در شهرستان مهاباد را به هلاکت رساندند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع اقدام تروریستی اخیر در شهرستان مهاباد و شهادت تعداد ۱۲ زن و کودک مظلوم و مجروح شدن بیش از ۸۰ تن از هموطنان عزیز کُرد در مراسم رژه یگان‌های نیروهای مسلح در این شهر، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) عملیات شناسایی عوامل جنایتکار این حادثه غم انگیز را آغاز کردند.

پاکپور افزود: پس از چند روز رصد و بررسی برخی تحرکات و شواهد، عناصر تروریست مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به تلاش تروریست‌های جنایتکار برای خروج از مرز و کنترل حرکت آنها،‌ گفت: به محض ورود تروریست‌ها به محل قرار و تجمع با سایر عناصر ضد انقلاب در منطقه‌ای حوالی مرز، عملیات محاصره و برخورد با آنها در دستور کار رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) قرار گرفت و در روز شنبه سوم مهر ماه با اجرای عملیات تهاجمی ویژه تعداد زیادی از مزدوران و جیره خواران استکبار جهانی، از جمله عوامل اصلی و محوری جنایت تروریستی مهاباد به هلاکت رسیدند.

پاکپور خاطر نشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد موتور محرکه اقدام تروریستی مهاباد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بوده که با همکاری آمریکا‌یی‌ها و برخی عناصر حزب بعث در عراق، مبادرت به اعزام این تیم تروریستی به داخل کشور و اجرای این جنایت فجیع نموده است.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند با اجرای سناریوهای تجربه شده علیه انقلاب اسلامی، از جمله خط ترور و وحشت هرگز نخواهند توانست در عزم و اراده ملت ایران برای دفاع از نظام و میهن اسلامی خللی وارد سازند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با ابراز همدردی مجدد با خانواده شهدا و بازماندگان فاجعه اخیر در مهاباد اظهار داشت: جزئیات بیشتر این عملیات موفقیت‌آمیز متعاقباً به آگاهی مردم شهید پرور و انقلابی ایران رسانده خواهد شد.