×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرپرست کمیسیون ورزشی کانون وکلای مرکز با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال وکلا در ترکیه، گفت: وضعیت تیم فوتبال کانون وکلای مرکز در این دوره بهتر از گذشته است.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره اظهار کرد: مسابقات فوتبال جام جهانی وکلا از هفتم خرداد ماه سال جاری در کشور ترکیه شروع به کار کرد و از ایران سه تیم کانون وکلای مرکز، کانون وکلای فارس و تیم مشترک کانون وکلای مازندران و آذربایجان شرقی حضور داشتند.

وی با بیان این‌که دوره قبلی این مسابقات در کشور اسپانیا برگزار شد، گفت: پانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی وکلا در دو رده سنی زیر ۳۰ سال بنام «کلاسیک کاپ» و بالای ۳۵ ساله به نام «مسترکاپ» برگزار می‌شود که تیم کانون وکلای مرکز و فارس در قسمت «کلاسیک کاپ» و تیم مشترک آذربایجان و مازندران در قسمت «مسترکاپ» شرکت کردند.

سرپرست کمیسیون ورزش کانون وکلای مرکز افزود: تیم فوتبال کانون وکلای مرکز با نام « تهران لایر» تیم کانون وکلای الجزایر را با نتیجه ۳ بر صفرو تیم ایتالیا را با نتیجه ۴ بر یک برد و با تیم کانون وکلا رومانی به نتیجه مساوی یک به یک رسید و متاسفانه در بازی نهایی برای حضور در جمع ۸ تیم برتر از تیم یونان در وقت اضافه با ضربات پنالتی بازی را با نتیجه ۵ بر سه واگذار کرد.

خرم شاهی با بیان اینکه در حال حاضر تیم فوتبال «تهران لایر» برای کسب رتبه ۹ تا ۱۲ تلاش می‌کند، افزود: وضعیت فعلی این تیم نسبت به سال قبل که در بازی اسپانیا رده نوزدهم را به خود اختصاص داده بود، مطلوب است و بازی نهایی تیم تهران لایر فردا برگزار می‌شود تا رتبه‌ی این تیم در پانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال وکلا تعیین شود.