×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

با کشف سرنخ‌هایی تازه از مرگ مرموز جوانی ۲۳ ساله در شرق تهران، تحقیقات در خصوص این پرونده جنایی وارد مرحله‌ای تازه شد.

، عصر روز دوم مهرماه سال ۸۵ ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از طریق گزارش همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان کشف جسد پسری ۲۳ ساله داخل یک پیکان قرار گرفتند و بلافاصله طی هماهنگی‌های لازم با بازپرس وقت کشیک قتل تهران، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

ماموران پس از گشودن درب خودرو در حالی که دست و پای جسد بسته شده و بوی تعفن منتشر کرده بود، آن را از داخل خودرو خارج کردند تا عوامل تشخیص هویت به تحقیق برای شناسایی هویت وی بپردازند.

با بدست آمدن هویت این جوان مشخص شد که وی هادی نام داشته و اتومبیل نیز متعلق به خود اوست.

بررسی‌ها برای یافتن ردپایی از عامل یا عاملان مرگ ادامه داشت تا این‌که با گذشت حدود سه سال از کشف جسد، ماموران در جریان واکاوی سوابق و ارتباطات مقتول به دختری ۲۴ ساله به نام شهلا رسیدند و پس از شناسایی او موفق شدند با دستور قضایی قاضی محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل تهران، وی را در تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری بازداشت کنند.

دختر جوان در بازجویی‌های ابتدایی منکر هر گونه ارتباطی با هادی شد و ادعا کرد که اصلا چنین شخصی را نمی‌شناسد اما زمانی که شواهد و قرائن قوی در پرونده را مشاهده کرد، به بیان حقایقی از رابطه خود با مقتول پرداخت.

شهلا به بازپرس جنایی گفت: من و هادی با هم دوست بودیم و او برای مصرف مواد به خانه ما می‌آمد. روز حادثه در حال تزریق بود که ناگهان دست و پایش لرزید و بعد کاملا بی حال شد. وقتی نبضش را گرفتم متوجه شدم که ضربان ندارد. او بر اثر مصرف مواد سکته کرد. یکی دو روز جسد در خانه بود تا این‌که تصمیم گرفتم موضوع را با مادرم در میان بگذارم. مادرم پس از اطلاع از این حادثه دو نفر به نام‌های اسدالله و اصغر را اجیر کرد که بیایند و جسد هادی را به نقطه‌ای دور ببرند.

به دنبال اظهارات دختر جوان، دو مرد مورد ادعای او نیز شناسایی شدند که ماموران با مراجعه برای بازداشت دو متهم دریافتند اصغر بر اثر تصادفی شدید قطع نخاع شده است.

این دو نفر در جریان تحقیقات مدعی شدند که در ازای دریافت مبلغی از مادر شهلا جسد را به بیرون از خانه انتقال داده‌اند و از نحوه مرگ هادی بی خبرند.

این معمای جنایی زمانی پیچیده تر شد که پزشکی قانونی طی اظهارنظری تخصصی اعلام کرد وارد آمدن فشار بر شریان‌های حیاتی، علت مرگ هادی بوده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به گزارش پزشکی قانونی و سایر قرائن موجود، شب گذشته (دوشنبه) مادر شهلا نیز بازداشت شد و پرونده آنها با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی شهریاری جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم اگاهی پایتخت قرار گرفت.