×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس کل دادگستری استان لرستان گفت: با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات اراضی و منابع ملی دیگر به سوء استفاده کنندگان اجازه تعدی داده نخواهد شد.

جعفر بدری در دومین جلسه استانی شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان لرستان به جایگاه اصلی شورای حفاظت پرداخت و خاطرنشان کرد: وظیفه همه دستگاه‌هاست که از اراضی ملی و منابع طبیعی محافظت کنند و این وظیفه خطیر را باید مورد توجه جدی قرار داد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید ضمن حفاظت از سیستم‌ها و تاسیسات تدابیری اتخاذ کنند تا اموال دولت مورد تضیع قرار نگیرد و سوءاستفاده‌کنندگان اجازه تعدی را به خود ندهند.

رییس شورای قضایی استان لرستان با اشاره به حفاظت و پیشگیری از اموال دولتی تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید خودشان به عنوان پیشگیری‌کنندگان از این قبیل جرایم باشند و با کنترل شبکه‌های انتقال آب، حفاظت از رودخانه‌ها، مراتع و … اجازه تضییع و از بین رفتن این منابع را ندهند.

بدری در پایان با اشاره به تشکیل شعبه‌ای ویژه‌ برای رسیدگی به این قبیل جرایم با حضور ۳ قاضی، اظهار کرد: این قبیل پرونده‌ها مستندسازی و بادلایل، شواهد و تهیه عکس و … دقیقا تخلف مشخص می‌شود تا پروسه رسیدگی به آن در کمترین وقت ممکن صورت گیرد.