×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سامانه ارشاد و معاضدت قضایی مراجعان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به بهره برداری رسید.

این سامانه با هدف ارج نهادن به فرهنگ تکریم ارباب رجوع و تسریع در امور مراجعان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان توسط واحد رایانه این سازمان طراحی و راه اندازی شده است.

از دیگر اهداف طراحی و راه اندازی این سامانه می‌توان به سهولت در دسترسی مردم به اطلاعات مورد نیاز، اطلاع رسانی مناسب جهت ارائه خدمات مؤثر، سهل الوصل نمودن دسترسی افراد به اسناد و مدارک مورد نیاز و شرایط ارائه خدمات ، خدمت رسانی در تمام اوقات اداری،تسهیل در ارتباط ارباب رجوع با سازمان،مدیریت شکایات، انتقادات و پیشنهادها و اطلاع از نظرات مردم با نظرسنجی هوشمند.

این سامانه که به همت سازمان قضایی نیروهای مسلح طراحی شده، دارای بخش‌های متنوعی شامل:«قوانین» که در این بخش کلیه قوانین مرتبط با جرایم نیروهای مسلح را می توان مشاهده نمود ، «تشکیلات سازمانی» که ارباب رجوع با تشکیلات سازمان و هر یک از قسمت ها آشنا می‌شود، «راهنمای ارباب رجوع» که گردش کار در سازمان را به نمایش می گذارد و ارباب رجوع با مراجعه به این بخش اطلاعاتی در مورد رسیدگی به کار خود دریافت می‌کند.

از دیگر بخش‌های این سامانه می‌توان به بخش «نظرسنجی» که ارباب رجوع با مراجعه به این بخش نظرات خود را نسبت به سوالات مطرح شده ارائه می‌کند،بخش «تعیین وقت ملاقات» که برای مدیریت ملاقات مردم با رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی در نظر گرفته شده و ارباب رجوع با مراجعه به این بخش به سادگی یکی از وقت‌های مورد نظر خود را جهت ملاقات با ریاست یا دادستان نظامی سازمان تعیین و فرم مربوطه را چاپ می‌نماید،«پیام گیر» که ارباب رجوع می تواند پیام خود را به صورت صوتی ارسال نماید و «انتقاد و پیشنهاد» که ارباب رجوع در این بخش می تواند متن شکایت،انتقاد و یا پیشنهاد خود را تایپ و ارسال نماید.

در این نرم افزار همچنین بخشی به ارائه خدمت پرسنلی و رفاهی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان اختصاص داده شده است.

این قسمت از بخش‌های؛ کارگزینی ،اخبار، نظرسنجی ، امور مالی و صندوق پیام تشکیل شده است.

این سامانه همچنین دارای امکانات مدیریتی مناسبی است.

مهمترین این امکانات عبارت است از: گزارش مراجعات با تفکیک بخش و زیر بخش ، گزارش شرکت کنندگان در نظرسنجی و آرای آنان،گزارش وقت های رزرو شده و مدیریت وقت ها، امکان تنظیم برنامه از طریق شبکه،امکان ارسال مطلب از طریق شبکه،امکان ساخت آلبوم تصاویر و مدیریت تصاویر وامکان ارسال فایل جهت دریافت بر روی تلفن همراه.