×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

هنوز خبر تلخ دختر مریانجی، کودکی پنج ساله که قربانی کودک آزاری شده بود، در اذهان عمومی کمرنگ نشده که این بار پسر بچه‌ای دو ساله میهمان ناخوانده بیمارستان بعثت در همدان شد تا «آرش»ی دیگر قربانی ناآگاهی ناپدری معتادش شده باشد.

اکبر بیگلری، دادستان همدان  درباره این کودک‌ آزاری گفت: آرش پسر بچه دو ساله، توسط ناپدری‌اش مورد کودک آزاری قرار گرفته و نشانه های تجاوز جنسی که مطرح شده در حال بررسی است.

وی گفت: یکی از دلایلی که ناپدری، این کودک را مورد آزار قرار داده است اعتیاد به ماده مخدر شیشه بوده است. مادر آرش که عقد موقت ۹۹ ساله این مرد بوده، پافشاری بر ترک مواد مخدر همسرش داشته است.

دادستان همدان ادامه داد: ناپدری آرش به دلیل اینکه همسرش مانع استعمال مواد مخدر شده، این کودک را مورد آزار قرار داده است.

وی گفت: در حال حاضر این مرد در زندان به سر می برد، آرش و مادرش نیز به علت آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری بودند که مرخص شدند.

بیگلری توصیه کرد، مردم در مسیر دین و دیانت حرکت کنند چرا که دین انسان را از هر گزندی در امان می دارد. او گفت: در صورتی که مردم به خدا، دین و دیانت اعتقاد داشته باشند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود و دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نخواهیم بود.

وی هم‌چنین با اشاره به قربانی کودک مریانجی عنوان کرد: مادر این دختر بچه دیوانه بوده که پدر او به دلیل شغلی که داشته در بیرون از شهر بوده که متوجه قربانی شدن فرزندش توسط پدرش می شود.

براساس این گزارش، مریانج یکی از شهرهای تابعه شهرستان همدان و در ۶ کیلومتری جاده همدان،کرمانشاه و در دامنه های الوند واقع است.