×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت الاسلام و المسلمین جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندرانحادثه حمله مسلحانه یک فردناشناس به  هیئت عزاداری در بلوار کشاورز ساری را تکذیب کرد و گفت: این حادثه هیچ ارتباطی با هیئت عزاداری نداشته و اختلاف شخصی بوده است.

وی گفت: مظنون اصلی این حادثه دستگیر شده است و با تشکیل تیم ویژه در پلیس اطلاعات امنیتی انتظامی استان مازندران ،اقدامات جهت دستگیری یکی دیگر از عوامل که متواری شده در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران اظهارکرد: ضارب و مضروب از چندی قبل مشکلات شخصی داشته اند، دیشب مضروب به همراه برادرش در پیاده روی خیابان در حال تردد بودند که ضارب از داخل خودرو با سلاح ساچمه ای در فاصله ۵ متری وی را هدف شلیک قرار می دهد.

حجت الاسلام جعفری در ادامه افزود: مضروب از ناحیه پا مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود، ضارب نیز از محل متواری می گردد.

وی اضافه کرد: در همان ساعات اولیه دستور ویژه برای شناسایی عوامل و سرنشینان خودرو و ورود به مخفی گاه صادر شد که خوشبختانه یک نفر ازاین افراد که از مظنون اصلی است دستگیر می‌شود.

دادستان ساری همچنین گفت: تحقیقات از سوی بازپرس ویژه جنایی آغاز شده است  ودر حال حاضر باتشکیل تیم ویژه در پلیس اطلاعات امنیتی انتظامی استان اقدامات جهت دستگیری یک نفر دیگر از مظنونان که متوارییست  در حال انجام است.

وی افزود: این حادثه هیچ ارتباطی با هیئت عزاداری نداشته است و هیچ حمله ای به هیئت عزاداری نشده است.

انتهای پیام/