×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت ابراز امیدواری کرد که پرونده جنایت در پل مدیریت تا دو ماه آینده به نتیجه برسد.

قاضی فریدون امیرآبادی فراهانی  درباره آخرین وضعیت پرونده قتل دختری دانشجو توسط هم‌کلاسی‌اش در پل مدیریت تصریح کرد: پرونده به روانپزشکی پزشکی قانونی ارجاع شده تا پس از معاینه متهم،‌ نتیجه را اعلام کنند.

وی ‌ادامه داد: بازسازی صحنه قتل هنوز انجام نشده ولی برای این کار به‌زودی اقدام خواهد شد.

معاون دادستان تهران درباره زمان ارسال پرونده به دادگاه نیز گفت: ارسال پرونده به دادگاه نیازمند انجام فرآیندی است که در آن باید تحقیقات اولیه صورت گیرد. برای این امر نمی‌توانم زمان دقیقی تعیین کنم اما تلاش ما بر این است که با انجام تحقیقات دقیق و جمع‌آوری دلایل لازم، پرونده در اسرع وقت با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

امیرآبادی همچنین خاطرنشان کرد: اولیای دم از مراحل ابتدایی تحقیقات اعلام شکایت کرده و خواستار قصاص شده‌اند.

 مقارن ظهر چهارشنبه ۱۵ تیرماه، دختری دانشجو به نام «مهسا» پس از رد درخواست رابطه دوستی، مورد حمله همکلاسی پسر خود به نام «کوشا» قرار گرفت.

در این حادثه که در حوالی پل مدیریت رخ داد، دختر دانشجو پس از آنکه مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از سوی ضارب قرار گرفت، جان خود را از دست داد و هم‌دانشگاهی وی نیز که او را همراهی می‌کرد بر اثر حمله ضارب مجروح و در بیمارستان بستری شد.

کوشا لحظاتی پس از ارتکاب جنایت توسط پلیس و با همکاری شاهدان صحنه دستگیر شد و به کلانتری انتقال یافت که تحقیقات در پرونده وی ادامه دارد