×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه اظهار کرد: به دنبال ترور‌های اخیر برای صیانت از قضات و حفظ امنیت آنان، جلسات مستمری را با معاونت امنیت وزارت کشور و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار کردیم تا با تامین هر چه بیشتر امنیت قضات، آنها بتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند.

اصغر جهانگیر  در مورد صیانت از قضات و حفظ امنیت آنان اظهار کرد: در صورتی که احساس کنیم تهدیدی متوجه قضات است تسلیح آنان بر عهده‌ حفاظت اطلاعات قوه قضاییه است و اگر دادگستری‌های استان یا خود قضات اعلام کنند که همکار قضایی مورد تهدید واقع شده یا تهدیدی متوجه‌اش است، کار تسلیح آنان از طریق حفاظت اطلاعات انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: اگر تهدید جدی باشد با مکاتباتی که با شورای امنیت کشور داریم از شورای امنیت کشور مصوبه می‌گیریم که برای آنها حفاظت ثابت چه از طریق برادران سپاه و چه از طریق نیروی انتظامی گذاشته شود.

رییس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ضمن این‌که به دنبال قضایای اخیر، جلسات مستمری را با معاونت امنیت وزارت کشور و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار کردیم. با شوراهای تامین استان هماهنگی لازم را انجام دادیم تا هر چه بیشتر در جهت حفظ و تامین امنیت قضات گام برداریم تا بتوانند به وظایف قانونی خود عمل کنند.