×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس‌ کل دادگستری استان زنجان بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور آگاهانه در انتخابات اساسی‌ترین وظیفه ماست.

بجعفر گل‌محمدی در نشست بررسی راهکارها و الزامات خلق حماسه سیاسی، رای دادن به هر کدام از کاندیداهای ریاست‌جمهوری را رای دادن به نظام دانست و ادامه داد: یکی از عرصه‌هایی که دشمن به آن چشم دوخته، انتخابات است و هر جا که مردم حضور پررنگ‌تری داشتند، دشمنان از آمال خود مایوس شده و آن را رها کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایران تنها کشور در دنیاست که توانست الگوهای تحمیلی استکبار جهانی را بشکند و خود را به عنوان الگویی همراه با گرایش‌های دینی به جامعه جهانی عرضه کند.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مسیر خود اجازه رشد و ترقی دموکراسی خودخواسته را به مردم داد و تنها نظام و حکومت دنیاست که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و آن را در هم شکست.

رییس شورای قضایی استان زنجان، اظهار کرد: اگر آمریکا ادعای دلسوزی برای مردم جهان و ایجاد دموکراسی در کشورها را دارد، چرا در قبال کشورهایی همچون عربستان که تاکنون انتخاباتی در آن به وقوع نپیوسته، اقدامی نمی‌کند و سکوت کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا و سلطنت‌طلب‌هایی که به نوعی از انقلاب ضربه خورده‌اند، افرادی هستند که سعی دارند به روش‌های مختلف مانع از حضور مردم در انتخابات شوند و برعکس خانواده شهدا، دلسوزان و خدمت‌گزاران نظام می‌گویند در انتخابات شرکت کنید.

رییس‌کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: بنابراین مشخص می‌شود که انگیزه افرادی که می‌گویند رأی ندهید دشمنی با انقلاب و نظام و نه دلسوزی برای مردم است.