×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

bahramiرییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تاکید بر اینکه باید از نفوذ دلال‌ها به این سازمان جلوگیری شود، گفت: مجدانه به دنبال سلامت سازمان قضایی هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در همایش «بررسی‌ قانون مجازات اسلامی»، اظهار کرد: حضور دلال‌ در سازمان قضایی نیروهای مسلح باعث ایجاد آفت می‌شود؛ بنابراین باید از نفوذ آن‌ها به سازمان جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه آمار حبس با خدمت در سال‌های گذشته بسیار پایین بوده است، بیان کرد: حبس با خدمت شامل مواردی است که محکومیت کمتر از یک سال بوده و به دلیل اثرات ناگوار ورود به زندان، فرد با مراقبت‌های سازمان، خدمت خود را انجام می‌دهد و تاکید ما نیز بر این نوع حبس است.

بهرامی با اشاره به کاهش جرایم به دلیل اقدامات پیشگیرانه، تصریح کرد: جرایم در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ کاهش ۷٫۷ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: با تاکیدات رهبر انقلاب، سلامت قوه قضاییه و دستگاه قضایی را مجدانه دنبال می‌کنیم تا به برقراری عدالت نزدیک‌تر شویم.

بهرامی با بیان این که با تغییرات به وجود آمده وجوه حاصل از برگشت اختلاس و سرقت به حساب نیروی انتظامی، ارتش یا وزارت دفاع واریز می‌شود، خاطرنشان کرد: در گذشته این مبالغ به حساب خزانه سازمان قضایی واریز می‌شد، اما با این تغییر به حساب متمرکزی در یگان‌ مربوط واریز خواهد شد.