×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

rezaمدیرکل دپارتمان مجازی حقوقدانان بدون مرز:از این به بعد حقوقدانان بدون مرز در ایران در برابر هرگونه قانون گریزی واکنش نشان خواهند داد

به گزارش لایر نیوز- علیرضا ترکستانی در حاشیه نماز پربرکت عید فطر در همدان اظهار داشت : از این به بعد حقوقدانان بدون مرز در ایران در برابر هرگونه قانون گریزی واکنش نشان خواهند داد.

وی با اشاره به تشکیل این سازمان و ایجاد زیر ساختهای لازم از سال ۸۴ اظهار داشت:در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و افق۱۴۰۴ معظم له این مجموعه بنیان گذاشته شد .

در فاز اول این پروژه عظیم طرح وکالت شبکه ای اجرا و از وکلا متعهد و نخبه که سابقه تدریس داشتند در مراکز استانها دعوت به همکاری شد و فرایند جذب همچنان در حال انجام میباشد .

در فاز دوم پروژه سامانه جامع پاسخگویی آنلاین حقوقی کشور با هدف ارایه مشاوره تخصصی رایگان به ایرانیان داخل و خارج کشور بنیان گذاشته شد .

در فاز سوم این طرح از همه فعالین متعهد  و نخبه و علاقمند به فعالیتهای بشر دوستانه دعوت بعمل خواهد امد که تحت برند حقوقدانان بدون مرزبا این سازمان همکاری تا قدمهای قابل قبولی را در راستای حمایت از مظلومان در سراسر جهان بردارند.

مدیرکل دپارتمان مجازی حقوقدانان بدون مرز یکی از اهداف این سازمان را دفاع از مظلومان و احقاق حق بدون چشم داشت مالی عنوان و بیان نمود در هیچ زمانی نباید احقاق حق از هر مظلومی منوط به مسائل مالی گردد و همیشه کسانی هستند که با هدفی والاتر در این زمینه به فعالیت مشغولند.

www.lawsuit.irسایت دپارتمان مجازی حقوقدانان بدون مرز

www.lawyersonline.ir سامانه جامع پاسخگویی آنلاین حقوقی کشور