×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زن جوانی با حضور در شعبه‌ی ۲۴۰ مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه شوهرش پس از عقد، او را رها کرده است، دادخواست طلاق غیابی ارائه کرد.

 این زن به رییس شعبه ۲۴۰ دادگاه خانواده، گفت: سال ۸۶ با جوانی ایرانی که مقیم آلمان بود، از طریق اینترنت آشنا شدم و با هم قرار ازدواج گذاشتیم.

وی ادامه داد: مدتی بعد، او به ایران آمد و پس از خواستگاری با ۶۰۰ سکه طلا به عنوان مهریه به عقد او درآمدم، به پیشنهاد او برای سفر، به کیش رفتیم و یک ماه در آنجا ماندیم.

زن جوان گفت: زمانی که از سفر برگشتیم، همسرم به بهانه آماده کردن مقدمات زندگی در آلمان، از کشور خارج شد و دیگر نه به ایران آمد و نه خبری از من گرفت.

وی افزود: حدود یکسال تلاش کردم تا اثری از او بیابم، ولی هیچ خبری از او نشد و من تصمیم گرفتم برای طلاق اقدام کنم. پس از مدتی بورسیه تحصیل در آلمان به من تعلق گرفت و ضمن سفر به آلمان، سعی کردم نشانی از او پیدا کنم، اما باز هم بی‌نتیجه بود.

قاضی دادگاه از زن جوان خواست شاهدان خود را به دادگاه معرفی کند تا اظهارات وی درباره مجهول‌المکان بودن شوهرش را تایید کنند. شاهدان با حضور در دادگاه و قسم خوردن به قرآن کریم، اظهارات زن جوان را تایید کردند.

قاضی در این باره گفت: پس از انجام تحقیقات و طرح اظهارات شاکی در دادگاه، شاهدان وی، مجهول‌المکان بودن شوهر را تایید کردند و حکم طلاق غیابی وی صادر شد.