×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی با اشاره به دستگیری دندانپزشک قلابی در گرگان اظهارکرد: در پی شکایت خانمی مبنی بر آشنایی با یک دندانپزشک در فضای مجازی که خود را مجرد و دارای قصد ازدواج معرفی کرده و با پرداخت وجوهی به بهانه ی خرید خودرو به شخص متقلب از وی کلاهبرداری شده است، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در ادامه افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه هشت بازپرسی این دادسرا، متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و سرانجام دستگیر شد. وی در ابتدا منکرموارد اتهامی بود ولی در ادامه با ارائه دلایل غیر قابل انکار، به جرائم خود اعتراف نمود.

این مقام قضایی اضافه کرد: با توجه به حضور شکات دیگر مشخص شد متهم با همین شیوه بعضی از آنها را به عقد زوجیت  خود در آورده است که در نهایت پس از تحقیقات قضایی بازپرسی و تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت شد که  پرونده جهت حضور شکات دیگر و تکمیل تحقیقات در مراجع قضایی مفتوح است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز گلستان درادامه تاکید کرد: بارها متذکر شده ایم اعتماد به افراد در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی امری غلط و ساده لوحانه بوده و شهروندان اطلاعات، تصاویر و مدارک خصوصی خود را به هیچ وجه در فضای مجازی به اشتراک نگذارند.

وی ادامه داد: در غیر اینصورت اولین متضرر خود آنها خواهند بود، هر چند دستگاه قضایی با متخلفین و مجرمین در این زمینه برخورد خواهد کرد اما سهل انگاری های افراد باعث از بین رفتن حیثیت خود آنها شده که حتی با برخورد با مجرم هم حیثیت خدشه خورده، به سختی ترمیم خواهد شد.