×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بنا به گزارش lawyernews ، علیرضا ترکستانی مدیر کل دپارتمان مجازی حقوقدانان بدون مرز (lawsuit.ir) و مدیر پایگاه اطلاع رسانی حقوقی ایران (lawyernews.ir) در حاشیه حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس ،  ضمن تبریک به مناسب آغاز سال نو به کلیه حقوقدانان کشور خبر از راه اندازی اولین جامعه مجازی حقوقدانان با نام “جامعه مجازی حقوقدانان بدون مرز (lawyerclub.ir)” در ایران خبر داد. وی هدف از راه اندازی جامعه مجازی مذکور را تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نام گذاری سال جدید با نام “کار مضاعف و همت مضاعف” و نیز تبادل اطلاعات بروز و آنلاین حقوقی توسط حقوقدانان و ارتقا سطح دانش حقوقی جامعه عنوان نمود .

وی در ادامه با اشاره به فعال بودن نسخه موبایل بر روی سیسیتم جامعه مجازی مذکور اظهار داشت که امکان بروز رسانی و بازدید از طریق اینترنت موبایل (GPRS) برای کلیه کاربران امکان پذیر می باشد.ترکستانی در ادامه خاطر نشان کرد : در حال حاضر نسخه موبایل بر روی هیچ یک از جامعه های مجازی فارسی زبان در اینترنت فعال نمی باشد.

ترکستانی ضمن دعوت از کلیه حقوقدانان در جامعه مجازی حقوقدانان بدون مرز اظهار داشت : جامعه مجازی مذکور در حال حاضر از طریق آدرس : www.lawyerclub.ir در دسترس می باشد.