×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرهنگ سیدموسی حسینی در تشریح این خبر گفت: طی چند روز گذشته محمد جهت برداشت وجه از حساب، به خود پرداز یکی از بانک نزدیک محل سکونتش مراجعه و پس از انتخاب کلید برداشت وجه با پیغام عدم موجودی کافی مواجه و با دریافت رسید، متوجه خالی بودن حسابش می‌شود.

وی ادامه داد: محمد با مراجعه به بانک علت و چگونگی برداشت از حسابش را جویا می‌شود و کارمند بانک رسیدی از تراکنش‌های انجام شده با حساب را به وی می‌دهد و با مشاهده رسید تراکنش‌های حساب مشاهده می‌کند چندین برداشت بدون اینکه وی از آنها اطلاعی داشته باشد به صورت اینترنتی انجام شده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: محمد با مراجعه مجدد به بانک و مشورت با کارمند بانک تصمیم می‌گیرد، با ارائه شکایتی موضوع را بررسی و پیگیری کند.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: این شهروند شیرازی با دستور قضایی به پلیس فتا مراجعه و پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: افسر پرونده از طریق اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و با دستور قاضی وی احضار و متهم نیز با حضور در پلیس فتا در حالی که تصور نمی‌کرد شناسایی شده باشد، ابتدا هرگونه اتهامی را رد می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم با دیدن ادله به جرم خود اقرار و اظهار کرد؛ روزی که برای کمک به دوستش به منزل وی می‌رود، جهت انجام خرید اینترنتی اطلاعات حساب وی را مشاهده و در ذهن می‌سپارد، سپس به محض خارج شدن محمد از اتاق آن اطلاعات را یادداشت و در چند روز حساب وی را خالی می‌کند.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: مبلغ کلاهبرداری شده در این پرونده بالغ بر ۳۶ میلیون ریال است