×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دو انفجار مهیب در یک پادگان نظامی ،‌تهران ، کرج و شهرهای اطراف را به لرزه درآورد.

هر چند خبرهای اولیه حاکی از انفجار جایگاه گاز سی ان جی بود اما خبرهای بعدی وقوع انفجارها در انبار مهمات پادگان نظامی در روستای بیدگنه در حوالی ملارد را تایید کردند.

نماینده شهریار در مجلس در باره حادثه انفجار امروز در حوالی تهران، از انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای «بیدکنه» از توابع شهرستان ملارد  خبر داد و گفت: هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، لحظاتی پیش با تأیید خبر دو انفجار پی‌درپی در حوالی شهر قدس از توابع شهریار گفت: شدت دو انفجار به حدی بود که صدای مهیب و لرزش آن شیشه برخی ساختمان‌های در نزدیکی محل حادثه را شکسته و مردم را شهریار و شهر قدس را وحشت‌زده کرده است.

نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد در استان شهریار اتفاق افتاده است که در آن بخش چشمگیری از زاغه مهمات منفجر شده است.

وی تصریح کرد: هنوز برآورد دقیقی از جزئیات حادثه، تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است

امروز (شنبه ۲۱ آبان) در حدود ساعت یک بعد از ظهر دو انفجار به‌نسبت شدید در حوالی شهر قدس و ملارد از توابع شهریار بخش های زیادی از استان تهران را لرزاند.

به گفته شاهدان عینی از نزدیکی محل انفجار، شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌های ساختمان دانشگاه شهر قدس فرو ریخته و دود غلیظ و سیاهی آسمان را فرا گرفته است.

شدت انفجار به حدی بوده است که حتی لرزش آن را شرقی‌ترین نقاط تهران هم احساس شده است.

 انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات متعلق به سپاه رخ داده است

مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

خبرگزاری فارس نیز گزارش داد که دراین انفجار چندنفر نیز به شهادت رسیده اند.