×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس‌کل دادگستری استان زنجان، گفت: با توجه به حساسیت مردم این شهرستان در زمینه پیگیری پرونده قتل مأمور نیروی انتظامی، این پرونده با دقت بیشتر و در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گرفته و بررسی‌های نهایی آن در حال انجام است.

 جعفر گل‌محمدی بر لزوم توجه بیشتر به چنین پرونده‌هایی تأکید و اظهارکرد: دستگاه قضایی همه تلاش خود را در راستای تنویر افکار عمومی و مجازات عاملان این قتل به کاربرده است که پس از طی مراحل قانونی، جزییات آن اعلام خواهد شد.

رییس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه انتخاب وکیل، بخشی از مراحل این پرونده است، تصریح کرد: با انتخاب وکیل، این پرونده وارد جزئیات بیشتری می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در مبارزه با جریان‌های مختلف هنجارشکن جامعه پیشگام بوده است، افزود: در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه این نیرو همواره با تقدیم جان خود امنیت مردم را تأمین کرده است.

بر اساس این گزارش، ۱۶ مهرماه امسال گروهبان یکم بهزاد جعفری از مأموران نیروی انتظامی شهرستان ابهر ‌در حین انجام مأموریت بر اثر ضربه چاقوی فردی موتورسوار به نام «ر.ش» به شهادت رسید که با پیگیری‌های نیروی انتظامی استان زنجان، قاتل پس از یک روز فرار در ۱۷ مهرماه در تهران دستگیر شد.