×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

با سفر هیأت تأیید صلاحیت اداره کل گزینش قضات به استان کرمانشاه، صلاحیت بیش از ۵۰ نفر از داوطلبان منصب قضا مورد بررسی قرار گرفت.
هیأت اعزامی از سوی اداره کل گزینش قضات با هماهنگی و همکاری رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به این استان عزیمت و پس از بررسی صلاحیت و مصاحبه حضوری با داوطلبان منصب قضا، درخصوص صلاحیت بیش از ۵۰ نفر از داوطلبان اعلام نظر کرد.
مدیرکل گزینش قضات قوه قضاییه گفت: در حال حاضر پرونده بیش Coinstar money transfer از ۸۰۰ نفر از داوطلبان در حال بررسی است و پرونده سایر داوطلبان پس از طی مراحل مقدماتی وارد فرآیند بررسی و اعلام نظر خواهد شد. با توجه به مسافت طولانی برخی استانها و مشقات تردد و هزینههایی که جهت حضور در تهران، متوجه داوطلبین میشد این اداره کل تصمیم گرفت با برنامهریزی قبلی و دعوت از داوطلبین، عملیات بررسی صلاحیت خود را به صورت متمرکز در مراکز استان انجام دهد.
علی نظری افزود: در این راستا هیات اعزامی تاکنون با سفر به استان های خوزستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس و کرمانشاه صلاحیت بیش از ۳۰۰ داوطلب را مورد بررسی قرار داده و داوطلبان تایید صلاحیت شده وارد مراحل بعدی گزینش شدهاند.
وی ادامه داد: صلاحیت داوطلبان استان های مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و لرستان نیز در آینده در مراکز این استانها رسیدگی خواهد شد.