×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

pourmohammadiرییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد که هنوز برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم قطعی نگرفته‌ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی که در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی در مدرسه عالی شهید مطهری و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت،‌ ادامه داد: هنوز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی حضور خود را در انتخابات اعلام می‌کنید؟ گفت: در زمان مناسبی اعلام می‌کنم که آیا در انتخابات به عنوان کاندیدا حضور پیدا می‌کنم یا خیر.

پورمحمدی در مورد ائتلاف ۲+۱ نیز اضافه کرد: ‌همگرایی بسیار مثبت است و ما از آن استقبال می‌کنیم اما چون هنوز اعلام نامزدی در انتخابات نکرده‌ام، وارد این ائتلاف هم نشده‌ام.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با تجلیل از آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی گفت: ‌ایشان فقیهی عامل به مسائل اخلاقی، سیاسی و اجتماعی بودند که از سطحی نگری پرهیز می‌کردند. او فقیه اسلام شناس عمیقی بود که با رویکرد علمی و فقهی به مسائل نگاه می‌کرد.

پورمحمدی هم‌چنین درباره‌ی شکایت سازمان بازرسی کل کشور از «حمید رسایی» گفت: این بحث، یک بحث کشمکشی است که نمی‌خواهیم وارد آن شویم. مسوولان باید اخلاق و صداقت را رعایت کنند.