×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان زاهدان گفت: پرونده حادثه تروریستی بانک اقتصاد مهر شهرستان زاهدان با دقت و جدیت در دست رسیدگی است و کسانی که در بروز آن مسوول بودند محاکمه و عواملی که بانک را آتش زدند به سزای اعمال شومشان خواهند رسید.

 

محمد مرزیه در دومین سالروز شهدای فاطمی بانک مهر اقتصاد زاهدان که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: بعد از این حادثه ناگوار ۱۲ نفر متهم دستگیر شدند که ۲ نفر به عنوان عامل اصلی شناخته و ۱۰ نفر دیگر آزاد شدند.

وی اظهارکرد: دادسرای زاهدان پرونده این حادثه را از باب قصاص به دادگاه کیفری و در باب محاربه به دادگاه انقلاب برای رسیدگی قضایی ارجاع داده است.

وی تاکید کرد: به زودی خانواده شهدای این حادثه به جلسات دادگاه دعوت می شوند تا اظهارات متهمان را بشنوند و رای نهایی بر اساس موازین اسلامی صادر می شود.

دادستان زاهدان خاطرنشان کرد: به عنوان مدعی العموم اگر در رسیدگی به این پرونده کوتاهی کنیم باید در آخرت پاسخگوی شهیدان حادثه باشم.

مهدی قاسمی مدیر بانک اقتصاد مهر سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: شش شهید بانک مهر زاهدان در اوج اضطراب و هیاهو ذره ای هراس به خود راه نداده و برای حفظ منافع عمومی محل کارشان را ترک نکردند.

در این مراسم از خانواده های شش شهید بانک اقتصاد مهر شهرستان زاهدان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.