×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، با تاکید براینکه پایه‌های نظام بر دوش آحاد مردم استوار است، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای را موجب تقویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی افزود: به میزان حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، نظام از استحکام بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پایه‌های نظام جمهوری اسلامی بر دوش آحاد مردم استوار است و تک تک ۷۵میلیون جمعیت ایران در تثبیت و استواری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش دارند.

حجت الاسلام بنایی، با بیان اینکه شاخص شناسایی نظام ها در دنیا انتخابات است، افزود: همچنین حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌ها موجب ناکامی و یاس دشمنان کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دنیا حضور مردم را در انتخابات پیش رو در ایران رصد می کنند، عنوان کرد: آنها هنگام مشاهده حضور باشکوه و پرشور مردم در پای صندوق های رای متوجه می شوند که ملت ایران به نظام وفادار و توانایی حل مشکلات با همدلی و هدایت رهبر معظم انقلاب را دارد.

مشاور رییس قوه قضاییه در امور مجلس، به تحریم‌های ناجوانمرادنه دشمنان علیه ایران اشاره کرد و گفت: اساساً تحریم‌ها توان و روحیه مردم را نشانه رفته است تا با فشار تحریم مردم را دچار ضعف و رخوت کنند و دیدگاه آنها نسبت به نظام را تغیییر دهند.

بنایی ادامه داد: آنها مدعی هستند که طرفدار ملت­ها و حقوق بشر هستند در حالی که دروغگویی آنها از تحریم‌ها علیه ایران ثابت می شود.

وی با اشاره به اهمیت مضاعف این دوره از انتخابات تصریح کرد: مردم باید با انتخاب رییس جمهوری توانمند، دانا، مقتدر، کارشناس، آشنا به مسائل جهانی، اهل تعامل و اعتدال، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

وی با بیان اینکه شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به معنای حرکت در این راستاست، گفت: در این صورت دشمنان ملاحظه می کنند که ملت ایران می‌تواند با هوشیاری و بصیرت مشکلات را با هدایت رهبر فرزانه انقلاب پشت سر بگذارد.