×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس اتحادیه کانونهای وکلای ایران با انتقاد از توزیع برگه های تبلیغاتی از سوی برخی وکلا و موسسات حقوقی گفت: هرگونه تبلیغات توسط وکلای عضو کانون ممنوع است و آنهایی که اقدام به تبلیغات می کنند کلاهبردارند.
بهمن کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد توزیع برگه های تبلیغاتی از سوی برخی وکلا و موسسات حقوقی با عناوین وکالت یکساله با پرداخت ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان گفت: هر نوع اقدام تبلیغاتی از سوی وکلای وابسته به کانونهای وکلا ممنوع است و کانون با وکیلی که تبلیغ کند برخورد انتظامی شدید می کند.

وی افزود: این آگهی ها به هیچ عنوان منتسب به وکلای دادگستریها نیست و قطعا مربوط به افراد دیگری است که بعضا وکیل و حقوقدان نیستند و با این اقدامات کلاهبرداری می کنند.

رئیس اتحادیه کانونهای وکلای ایران اظهار داشت: گروهی از وکلا مجوزهای خود را از مرکز مشاورین قضائی معروف به (ماده ۱۸۷) دریافت می کنند و برخلاف قانون کانونهای وکلا اینها قانونی برای منع تبلیغات ندارند در حالی که در قاموس وکالت تبلیغات جایگاهی ندارد.

کشاورز به شهروندان هشدار داد تا در دام تبلیغات دروغین گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هر گونه تبلیغات با شماره ۸۸۷۰۲۲۹۱ مربوط به اتحادیه سراسری وکلا و همچنین ۸۸۸۸۶۴۲۶ کانون وکلای مرکز تماس گرفته و این موارد را گزارش کنند.