×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه از تمدید مهلت ثبت نام آزمون این مرکز تا دهم آذر ماه خبر داد.

علی ادیبی  در این زمینه تصریح کرد: با توجه به استقبال زیاد داوطلبان جهت شرکت در آزمون و تماس‌های مکرر با این مرکز، مهلت ثبت نام تا دهم آذرماه تمدید شد.

وی در مورد تعداد ثبت‌نام کنندگان برای شرکت در این آزمون نیز اظهار کرد: تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

معاون اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه افزود: در یکی از بندهای مربوط به مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این آزمون اعلام شده که داوطلبان مدرک دیپلم خود را باید ارائه کنند. در صورتی که برخی افراد مدرک دیپلم خود را در اختیار ندارند و برای دوره کارشناسی در اختیار دانشگاه محل تحصیل آنهاست، باید گواهی معتبری از آموزش و پرورش دریافت و ارائه کنند تا بومی بودن آنان مشخص شود.

 ثبت‌ نام آزمون مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه برای وکالت و ۱۲ رشته کارشناسی از روز ۱۴ آبان‌ماه آغاز شده و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری دهم آذرماه به سایت www.judiciarybar.ir مراجعه کنند.