×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زنی در دادگاه خانواده گفت: مهریه ۴۵۰ سکه بهار آزادی‌ام را می‌خواهم و شوهرم باید آن را بپردازد چرا که می‌تواند این وجه را از پدر شوهرم بگیرد.

زنی ۲۷ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست مهریه خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد. این زن در برابر قاضی شعبه ۲۳۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه ۶ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، گفت: مهریه ۴۵۰ سکه بهار آزادی‌ام را از شوهرم که کارمند یک شرکت است می‌خواهم چرا که در ابتدای ازدواج وی می‌خواست آن را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه یک فرزند دو ساله داریم و قصدم تنها گرفتن مهریه است نه طلاق، افزود: شوهرم رفتار بسیار خوبی دارد و با مشکلات زندگی کنار می‌آید و من نیز به این شکل هستم ولی می‌خواهم ۴۵۰ سکه طلای مهریه‌ام را بگیرم چرا که برای انجام کاری آن را در نظر گرفتم.

مرد جوان که در دادگاه حضور داشت با بیان اینکه حاضرم مهریه همسرم را به صورت اقساط بپردازم گفت: اگر بخواهم کل مهریه همسرم را بپردازم باید از پدرم قرض بگیرم.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده بیان کرد: من مهریه‌ام را می‌خواهم و می‌دانم پدر شوهرم نیز این پول را پرداخت می‌کند، بنابراین من مهریه‌ام را می‌خواهم.

زمانی که قاضی دلیل گرفتن مهریه را از زن پرسید، وی پاسخ داد: برای پدرم مشکل مالی شدیدی به وجود آمده است و من مهریه‌ام را به دلیل کمک مالی به پدرم می‌خواهم وگرنه او به زندان خواهد رفت.

قاضی دادگاه نیز بعد از شنیدن صحبت‌های طرفین، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.