×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسئrohaniولان قوه قضائیه عصر چهارشنبه با دکتر حسن روحانی رییس جمهوری منتخب ملت ایران دیدار و آمادگی دستگاه قضائی کشور برای همکاری با دولت یازدهم را اعلام کردند.

مقامات قضائی کشور در این دیدار که درمحل استقرار موقت رییس جمهوری منتخب برگزار شد، بار دیگر انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

در این دیدار، آیت الله محسنی گرکانی رییس دیوان عالی کشور، حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای دادستان کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری رییس دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین رازینی معاون حقوقی قوه قضائیه، بختیاری وزیر دادگستری، ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه و کهزادی معاون اداری و مالی قوه قضائیه حضور داشتند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه پیشتر با رییس جمهوری منتخب دیدار کرده بود.

محسنی اژه ای بعداز این دیدارگفت که آمادگی قوه قضائیه برای هماهنگی با دولت یازدهم را در خصوص نظارت، مسائل اقتصادی مانند اشتغال و تولید و مسائل بخش های خصوصی و دولتی اعلام کردیم و قرار شد مطالعات بیشتری در این زمینه ها که نیاز به هماهنگی بیشتری دارد، صورت گیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز که با رییس جمهوری منتخب بطور جداگانه هم دیدار کرد، گفت که در باره اشکالات اداری کشور، دغدغه های مردم و راهکارها و کمک های دستگاه های نظارتی به قوه مجریه با دکتر روحانی گفت وگو کردم.

وی با بیان این‌که سلامت و ارتقای نظام اداری از دغدغه های مردم و رییس جمهوری منتخب است، افزود : مایلیم نقش ناظری امین برای دولت در راستای ارتقا و سلامت مدیریت و نظام اداری کشور و عوامل وکارکنان داشته باشیم تا محصول و نتیجه کار آنها سالم باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاکید دکتر روحانی به قانونگرایی، گفت که آمادگی این سازمان را برای نظارت بر اجرای صحیح قانون در کشور در راستای مطالبات برحق مردم اعلام کردیم.

پورمحمدی گفت که در این دیدار در باره مسائل مهمی همچون نظارت درون سیستمی، آشنایی با قوانین، تنقیح قوانین و تقویت نظام برنامه ریزی گفت وگو شد و برای کمک به دولت در این زمینه ها اعلام آمادگی کردیم.